צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    דברים הטובים ביותר למשפחה בקופיפי

    דברים שכיף לעשות עם ילדים בקופיפי

    פי פי מציע כיף לכל המשפחה, שכן הארכיפלג מאפשר למבוגרים ולילדים ליהנות משמש, חולות רכים ומים צלולים. ישנם 6 איים בסך הכל, ולכולם יש משהו מהנה להציע, אם כי רוב החופשה שלכם תהיה בקופיפי דון, האי הגדול והיחיד המיושב בארכיפלג.

    תוכלו למצוא הרבה מה לראות ולעשות עם המשפחה בזמן שאתם כאן, בין אם אתם מעוניינים בנופים מדהימים או בתכונות טבעיות מבריקות. פעילויות רבות זמינות לאורך כל הדרך המנצלות את מלוא האופי המפתה. העיפו מבט על כמה מהדברים המשפחתיים הטובים ביותר לעשות ב-Phi Phi.

    הצג עוד

    1. שנורקלינג לפי פי

    הצצה לעולם התת-ימי

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות

    שנורקלינג בקו פי פי הוא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר הודות למים הצלולים ושפע החיים הימיים שאתה ומשפחתך יכולים לחקור. כאשר הגאות נכונה, אתה יכול לראות אלמוגים ומגוון של דגים רק על ידי הצצה מתחת למים עם מסכה.

    נקודות השנורקלינג טובות במיוחד למשפחות מכיוון שהן רדודות וידידותיות לילדים להפליא, כך שאין צורך בניסיון קודם כדי ליהנות מכל מה שיש לשנורקלינג כאן להציע. תוכלו למצוא נקודות בכל רחבי הארכיפלג, כאשר כמה מגולות הכותרת הן הין קלאנג (Hin Klang) ומפרץ הקופים (Monkey Bay).

    מקום: תאילנד

    2. קיאקים בקו פי פי

    קח למים

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות

    קיאקי פי פי מציעים כיף משפחתי והרפתקאות עם מים רגועים שמבוגרים וילדים כאחד יכולים ליהנות מהם. קיאקים הם פחות פעילות אינטנסיבית כאן, ויותר דרך לספוג את המראות תוך כדי הפלגה נינוחה בין האיים.

    קל לשים את הידיים על קיאק הודות לשפע ההשכרות הזמינות בחופי קופיפי דון. בחלק מהמלונות המקומיים יש גם השכרת קיאקים, אז קחו זאת בחשבון בעת ביצוע ההזמנה. תוכלו למצוא הזדמנויות לשיט קיאקים בכל החופים של האי המרכזי.

    מקום: תאילנד

    3. פי פי צלילה

    לחקור מתחת לגלים

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות

    צלילת פי פי מאפשרת לך ולמשפחתך לחקור את המגוון הביולוגי העשיר מתחת לגלים במים צלולים. תצורות הסלע והתכונות הגיאולוגיות שהארכיפלג ידוע בהן ממשיכות מתחת למים, שם תוכלו להעריך את יופיים מנקודת מבט שונה לחלוטין.

    כשתצללו כאן, תמצאו שפע של יצורים תת-ימיים לראות, כולל סוסוני ים, חסילוני מנטיס ודגי טריגר. תוכלו למצוא שפע של מדריכים שיעזרו לכם ולכל בני המשפחה לצאת אם הם מעולם לא צללו לפני כן. אתרי צלילה נמצאים בשפע ברחבי האי הראשי.

    מקום: תאילנד

    4. סיורי צפייה בכרישים

    לשחות עם הכרישים

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות
    • מוזר

    סיורי צפייה בכרישים מאפשרים לכם ולמשפחתכם לשחות זה לצד זה עם היצורים המדהימים האלה, שלעתים קרובות אינם מובנים כהלכה, בסביבה בטוחה. כרישי שונית Blacktip נפוצים במיוחד מול חופי קופיפי, והחוויה בטוחה אם נוקטים באמצעי הזהירות המתאימים.

    סיורי כרישים מקומיים מציעים את כל מה שאתה ומשפחתך צריכים כדי להיות בטוחים ולהתקרב ליצורים המרתקים האלה. אמנם יש טיולים בכל רחבי האיים, אבל אחד הפופולריים ביותר הוא לאורך הקצה המזרחי של לונג ביץ 'בנקודת הכרישים הקטנים פי פי.

    מקום: תאילנד

    5.מפרץ הקופים

    בקרו במפרץ סמוך

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות

    מפרץ הקופים הוא ביתם של חופים מרשימים, תכונות טבעיות יפות ואוכלוסייה מקומית של קופים. המקוקים כאן יכולים להיות מעניינים להסתכל עליהם, אבל עדיף לא להתקרב יותר מדי. שנים של נוסעים שהגיעו גרמו להם לצפות לאוכל מבני אדם.

    במפרץ זה, תוכלו למצוא חוף חולי זהוב המושלם לשחייה ומנוחה. הגעה למפרץ פירושה יציאה בסירה. אתה יכול לשכור סירה longtail לקחת אותך ואת המשפחה שלך לכאן, או שאתה יכול לחתור בעצמך בקיאק ים. כך או כך, לוקח כחצי שעה להגיע ליעד זה.

    מקום: או נאנג, מחוז מואנג קראבי, קראבי, תאילנד

    6. לו דאלום

    תיהנו ממפרץ סגור עם מים חמים

    טוב עבור:

    • משפחות
    • מוזר

    לו דאלום הוא מפרץ נעים ומבודד הידוע במימיו הרגועים והחמים ובחול הלבן והרך שלו. גלים כמעט ולא קיימים כאן, ולכן הוא פופולרי במיוחד בקרב משפחות עם ילדים קטנים יותר, מכיוון שהם יכולים להשתכשך ללא חשש.

    אחד ההיבטים המעניינים יותר של המפרץ הזה הוא שהמים רדודים ומתחממים די בקלות בשמש. בגלל זה, זה מרגיש לעתים קרובות כמו אמבטיה חמה, אשר יכול להיות מרענן לעומת המים הקרים של חופים מקומיים אחרים. הוא ממוקם על האי הראשי בצד הצפוני של האיסתמוס.

    מקום: ים אנדמן, 81000, תאילנד

    7. לו באגאו

    ראה חוף ציורי, ראוי לגלויות

    טוב עבור:

    • משפחות

    Loh Bagao הוא מפרץ עם חוף המציג את היופי הטבעי של פי פי עם חולות לבנים ומים מזמינים. החוף מושלם למנוחה ושחייה, כך שהמשפחה שלכם יכולה למצוא כיף, לא משנה איזה סוג של חוויה אתם מחפשים.

    כאשר אתם מבקרים בחוף זה, תוכלו למצוא גישה נוחה למתקנים ושירותים. בניגוד לחופים ולמפרצים המבודדים יותר, הוא משופע בבונגלוס, חנויות ומסעדות, כך שלא תצטרכו ללכת רחוק כדי לנשנש משהו או להתפנק בטיפול קמעונאי. הוא ממוקם על החוף הצפון-מזרחי של האי הראשי.

    מקום: No Name Rd , או נאנג, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    8. חוף הקופים

    תיהנו מחוף למרגלות צוק גיר

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות

    חוף הקופים הוא חוף מדהים במפרץ טונסאי, שם תמצאו חולות לבנים בין מי אזמרגד וצוקים מתנשאים. אתה ומשפחתך יכולים למצוא סיפוק בלקיחת היופי האסתטי של החוף הזה, אבל זו רק ההתחלה של מה שיש לו להציע.

    אתה יכול ללכת לשחות או לקחת סירה אל המים, אם כי שנורקלינג הוא בין הפעילויות הפופולריות ביותר. כפי שהשם מרמז, חוף זה הוא גם ביתם של אוכלוסיית קופים. כולם ממוקמים בצד הדרום-מערבי של מפרץ טונסאי.

    מקום: קראבי 81000, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    9. סיורי קופות בקו פי פי

    טיול ברחבי הארכיפלג

    טוב עבור:

    • משפחות

    סיורי דילוגים בקופיפי מאפשרים לכם ולמשפחתכם לחקור את האי הראשי ומעבר לו, תוך התבוננות בתכונות הטבע עוצרות הנשימה שנמצאות ברחבי הארכיפלג. תוכלו למצוא לא מעט דרכים שונות לחקור, אם כי רובן לוקחות אתכם בסירה לאיים השונים.

    סוג הסירה בה אתה רוכב תלוי בסוג הסיור שתבחר. תוכלו להזמין סיור בסירה מפוארת יותר עם אוכל ושתייה מסופקים, או שתוכלו להשיג סירת מנוע מהירה יעילה שלעתים קרובות עוצרת בנקודות שנורקלינג מושלמות. תוכלו למצוא סיורים אלה היוצאים מכל רחבי האי הראשי.

    מקום: תאילנד

    10. נקודת מבט של פי פי

    לראות את פי פי מנקודת מבט אחרת

    טוב עבור:

    • משפחות

    נקודת התצפית פי פי היא אחת הנקודות הטובות ביותר לצפייה בנופים מדהימים של האי והפאר הטבעי שלו. אתה ומשפחתך יכולים לעלות לנקודת המבט בדרך קלה, כך שגם לילדים צעירים יותר בדרך כלל אין בעיה לקום.

    כשתגיעו לנקודת התצפית, יהיה לכם קו ראייה מדהים על פני האי, שם תוכלו לראות את מי האזמרגד שנחתכים על ידי סירות מהירות שמשאירות אחריהן גלים לבנים. רחוק יותר בפנים הארץ, אתה יכול לראות מבנים ועצים על רקע צוקי אבן גיר מכוסים בצמחייה ירוקה. נקודת התצפית ממוקמת בסמוך למרכז האי בצד המזרחי של האיסתמוס.

    מקום: U Nang , מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 5:30-19:00

    טלפון: +66 88 385 6628