צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המקומות הטובים ביותר לקניות בקופיפי

    היכן לקנות

    הזדמנויות הקניות הטובות ביותר בקו פי פי מוגבלות למדי בהשוואה ליעדים אחרים בתאילנד. רוב המטיילים מגיעים לאי טרופי זה כדי ליהנות ממגוון רחב של פעילויות חוצות, במקום לקנות פריטים ממותגים. כתוצאה מכך, רוב הסחורה המעניינת שתוכלו למצוא כאן היא פריטי החג הבסיסיים הרגילים.

    למרות זאת, כמה חנויות בולטות מן המגרש המציע למכירה מאמרים מקוריים ומזכרות. בזמן חופשה, תמיד כיף לזחול בין החנויות דמויות הבזאר, בניסיון למצוא מתנות יוצאות דופן להביא הביתה. מצא את המקומות הטובים ביותר לקניות ב- eBay, שרובם מושלמים למטרה זו.

    1. שוק פי פי

    שוק יומי בכפר טונסאי

    ביקור בשוק פי פי הוא הזדמנות לקבל הצצה לחיי היומיום האמיתיים באי. השוק ממוקם בחלק המרכזי של הכפר טונסאי, ומציע מבחר גדול של מוצרים מקומיים ואקזוטיים – פירות, ירקות, פירות ים – שתוכלו למצוא מאוחר יותר בצלחת שלכם כשאתם אוכלים במסעדות של פי פי.

    מלבד פירות ים וקוקוס, כמעט כל פריטי האוכל מיובאים מפוקט וקראבי. מלבד תוצרת טרייה (וכמו כל שוק בתאילנד), העניין העיקרי של שוק פי פי הוא החטיפים המוכנים, הזמינים במחירים נמוכים משיפודים מאודים או מטוגנים ובשר מוקפץ ועד אטריות וירקות, תוכלו למצוא ולטעום את כל מאכלי הרחוב התאילנדיים הרבים בשוק פי פי.

    מקום: במרכז הכפר טונסאי, הקופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    2. נמלילי

    קנו שמלות וינטג' בהתאמה אישית

    Namlily הוא אולי בוטיק קטנטן, אבל אין ספק שמדובר באחת החנויות המעניינות והמקוריות ביותר בפיליפינים. המלון, המנוהל על ידי צעירה צרפתייה מקסימה, מציע שמלות בהתאמה אישית שעוצבו מבגדי וינטג'.

    Namlili גם מלאי מבחר טוב של תיקים ואביזרים איכותיים, כולל תכשיטי כסף ואבן וינטג '. ניתן למצוא מגוון רחב של סגנונות אתניים, מאמריקאים-הודים והיפיים ועד הודים וצוענים.

    מקום: מרכז טונסאי מאחורי פי פי בניאן וילה, הקופיפי, אאו נאנג, קראבי, תאילנד

    מידע: מדי יום בין השעות 09:30-22:30

    מספר מודעה: +66 (0)87 898 3676

    3. סמטת הקניות טונסאי איסט

    דפדף בין למעלה מתריסר דוכנים

    סמטת הקניות טונסאי איסט (Tonsai East) ממוקמת על השביל הראשי לכיוון אתר הנופש פי פי אנדמן לגאסי (Phi Phi Andaman Legacy Resort). הרחוב משופע בדוכנים המוכרים חרוזים תוצרת בית, חולצות טריקו, סרונגים, מכנסיים קצרים והרבה פינוקים לחג.

    האזור לא ממש מארח את אותם דוכנים באופן קבוע, כך שדי קשה לתאר את כל הפריטים הזמינים כאן. ובכל זאת, אם שכחתם את הפריזבי או את כדור החוף שלכם, או אם אתם מחפשים צמיד ארוג ביד או זוג משקפי שמש של המותג Knock-Off, לסמטת הקניות Tonsai East עשוי להיות מה שאתם מחפשים.

    כתובות: Past Rimlay Resort משמאל, הקופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    מידע: מדי יום משעה 10:00 עד מאוחר

    4. חנויות מזח טונסאי

    השער ל- IP

    מזח טונסאי (Tonsai Pier) הוא מרכז תחבורה הומה המקבל בברכה סירות ומעבורות לקופיפי (Kopipi). מכיוון שזה המקום הראשון שרוב המבקרים ב- IPP רואים, אין זה מפתיע שיש סביבו שפע של חנויות. ממש ליד המזח יש מבחר קטן של חנויות שמוכרות אוכל, מזכרות, כרטיסים וסיורים – נהדר לנשנוש אחרי השייט או לכמה מזכרות של הרגע האחרון לפני העלייה לסירה הביתה.

    כמה צעדים נוספים פנימה, יש תרכובת גדולה בצורת משולש בערך. הוא משתרע ממש מעבר לאי לחוף לו דאלום והוא למעשה הדבר הקרוב ביותר שיש לפי פי לקניון. הוא מאכלס מגוון של חנויות מקומיות קטנות המוכרות מזכרות, אלקטרוניקה, מזוודות ועוד. יש כאן גם מרפאת חירום קטנה ומסעדות רבות.

    כתובת: Moo 7 , פי פי האי קראבי 81000, תאילנד

    5.7-11

    לנוחיותכם

    7-Eleven היא חנות נוחות הפועלת 24/7 ומוכרת כמעט כל מה שתצטרכו, החל ממשקאות וחטיפים ועד קרם הגנה ואיפור. מכיוון שהכל לפי פי (למעט הקוקוסים) מובא מהיבשת או מפוקט בסירה, צפויים מחירים גבוהים.

    למרות זאת, 7-Eleven עדיין נותרה הזולה ביותר מבין חנויות הנוחות באי – רבות מהן שייכות לאתר הנופש או למלון ממש לידם או מאחוריהם.

    מידע: ליד המזח ברחוב מיין ובמרכז טונסאי, הקופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    שעון: 24/7

    6. חנות פאזאו

    חנות נוחות באי במחירים עליזים

    Phasaow Shop היא חנות נוחות מצוידת היטב שמוכרת כמעט כל דבר שתקוו למצוא בחנות בגודלה. החנות ממוקמת קרוב למזח על הכביש הראשי של הקופיפי.

    עם מגוון מסחרר של מאכלים וחטיפים – מפירות וירקות טריים ועד שוקולדים, ממתקים וצ'יפס, זה מקום נהדר לחטוף כמה חטיפים לפני שיוצאים לדרך. נוסף על כך, תמצאו כל מיני מצרכים חיוניים מעורבבים עם מזכרות וחידושים המתמקדים בתיירים, כולל מוצרי טיפוח, קרם הגנה, משחת מסאג', אלכוהול ומשקאות קלים.

    מקום: O Nang , קראבי 81000, תאילנד

    מידע: מדי יום בין השעות 08:00-23:00

    מספר מודעה: +66 (0)75 607 164

    7. אבן מלאכותית

    לאופנה ותכשיטים

    Kunstone היא חנות כסף ותכשיטים קטנה לפי פי המציעה מגוון של כסף אותנטי מצ'אנג מאי. החנות מציעה קולקציה מקיפה של מוצרי כסף, לצד תכשיטים מסוגים שונים, סרטי זרוע, שרשראות בעבודת יד ואביזרים אטרקטיביים. כמו כן במכירה שרשראות שמלה צבעוניות. כרטיסי אשראי מתקבלים ב-Kunstone.

    כתובות: Main Street , טונסאי סנטרל, הקופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    מידע: מדי יום בין השעות 10:00-22:00

    8. חנויות טלפונים ניידים בקו פי פי

    קנה את כרטיסי ה-SIM או תוכניות הנתונים שלך כאן

    קל למצוא חנויות טלפונים ניידים בפי פי. תוכלו לשמור בקלות על קשר עם יקיריכם בצד השני של העולם, הודות לחנויות הטלפונים הרבות הזמינות בכפר טונסאי. הם מוכרים את כל מה שאתה צריך לתקשורת, ויש להם הכל, החל מטלפונים ניידים וכרטיסי SIM ועד מצלמות פעולה של מותגים כמו GoPro, יחד עם מבחר של כרטיסי זיכרון לאחסון כל צילומי הנסיעות של Pi Phi.

    9. חנויות קעקועים פי פי

    היכן ניתן להשיג דיו פנים?

    בכפר טונסאי (Tunsai Village) שבקופיפי יש למעלה מ-20 מכוני קעקועים המציעים מגוון רחב של עיצובים וסגנונות. מכיוון שסוג זה של 'מזכרת' הוא קבוע, עדיף לחשוב פעמיים לפני שבוחרים בדיו. תסתכל על החנות ולראות אם תנאי ההיגיינה עומדים בסטנדרטים, ואז ברצינות לדבר עם המקעקע על מה שאתה רוצה. נהלו משא ומתן על המחיר עד ששניכם תהיו מרוצים.

    ברוב חנויות הקעקועים בקו פי פי אפשר להדביק לכם מכונה או במבוק. האפשרות השנייה היא בדרך כלל קצת יותר יקרה אבל פחות כואבת. זוהי גם הדרך המסורתית של קעקועים בתאילנד.