צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קופיפי גן העדן לירח דבש

    קופיפי (Koh Phi Phi), הידוע בכינויו 'פנינת תאילנד', הוא אי גן עדן קסום השוכן בתוך המים הכחולים והירוקים-אזמרגד של ים אנדמן. החל משחייה עם דגים טרופיים, שנורקלינג ועד לצפייה בכרישי שונית שחורי קצה, ואלמוגים יפים, מנוחה עם ספא זוגי מרגיע, או סתם טבילה בשמש בחוף פרטי עם חול לבן, באי יש המון חנות לציפורי אהבה!

    הגעה לקופיפי


    כמעט שווה מקראבי (42 ק"מ) ופוקט (46 ק"מ), קו פי פי נגיש רק באמצעות סירה. אתה יכול לקחת מעבורת ציבורית או סירת מנוע מהירה מהנמלים העיקריים בקראבי (מזח קלונג ג'יראד) או בפוקט (מזח ראסאדה); הנסיעה במעבורת אורכת כ-90 עד 120 דקות, בהתאמה. זה די נוח עם כיבוד זמין על הסיפון. לחלופין, תוכלו לבחור בהעברה שכורה בסירת מנוע מהירה שיכולה להוריד אתכם ממש מול אתר הנופש שלכם.

    איפה להתארח בקו פי פי
    באי יש מספר מלונות ואתרי נופש המציעים וילות וחדרי סופיריור עם נוף עוצר נשימה של ים אנדמן. מקומות האירוח המפוארים יותר, כגון אתר הנופש והספא זאבולה (Zeavola Resort and Spa), ואתר הנופש פי פי איילנד ביץ' (Phi Phi Island Beach Resort) נמצאים במרחק של קילומטרים ספורים מהמזח הראשי. אלה כוללים בריכות חיצוניות, אזורי חוף פרטיים, וספא באתר המציע לאורחים חוויה תאילנדית ללא תחרות.

    חקור את המים הבתוליים
    אולי התכונה הפופולרית ביותר בכל מסלול של הקופיפי היא שיט בסירה ארוכת זנב – זוהי דרך נהדרת להפליג במים הצלולים ולבדוק את המקומות היפים ביותר ברחבי האי. בקרו באי הבמבוק (קו פאי), במפרץ מאיה האידילי (מתהילת "החוף" של ליאונרדו דיקפריו), במפרץ לו סמאח, במערת הוויקינגים ובלגונת פי פי לה כדי לחקור את היופי הציורי של האי. למרות שתוכלו לבחור לשכור סירת מנוע מהירה, טיולי הסירה ארוכת הזנב מושלמים לחוות את הקסם הנינוח של קופיפי ולחשוף חופים שלווים ונסתרים. התחל מוקדם; לא תצטערו על ויתור על כמה שעות שינה נוספות!

    טיפ: הזמינו מראש סירה פרטית דרך המלון שלכם או דרך חברת טיולים מקומית יום לפני.

    שחררו הרפתקה
    סיורים בקופיפי הם הזדמנות מצוינת לשחרר את החוקר שביניכם! כאן תוכלו לחוות את היופי עוצר הנשימה של החיים הימיים בצורתם הטבעית. רוב נהגי הסירות מביאים איתכם ציוד שנורקלינג וצלילה ואפילו מעודדים אתכם לטבול במים.

    בין אם תחליטו להאכיל דגים מהנוחות של הסירה שלכם או לקפוץ למים, שום דבר לא יכול לנצח את המראה של שלל דגים טרופיים ששוחים לעברכם. אה, ותלוי כמה עמוק אתה מעז, אתה יכול להיות בר מזל מספיק כדי לזהות אלמוגים!

    בואו לחוות את חיי הלילה של האי
    גרוב לתוך הלהט המפלגתי אחרי יום ארוך של חיפושים. פי פי ידועה במסיבות החוף, הברביקיו ומופעי האש שלה, אז וודאו שאתם חווים את האווירה (המטורפת) שיש לאיים האלה להציע! קופיפי דון (Koh Phi Phi Don) הוא רצועת המסיבות המרכזית, אבל החוף קטן וצפוף למדי.

    פנקו את עצמכם
    השוק המקומי בקו פי פי שווה לחלוטין לטייל אחר צהריים שטוף שמש (או שניים!). לגמו מי קוקוס טריים והתמכרו לטיפול קמעונאי בעודכם עושים את דרככם בין חנויות המוכרות בגדי חוף, אמנות מקומית ומזכרות. אחרי הכל, מי לא ירצה מזכרת מירח הדבש שלו? המזח משופע בחנויות, בתי קפה וספא. הקפידו לטעום מאי טאי באחד הצריפים הרבים וליהנות מהשקיעה. מאוחר יותר בערב, תוכלו להמריץ מחדש את הגוף והנפש שלכם עם טיפול ספא. באתר הנופש פי פי איילנד וילג' (Phi Phi Island Village Resort), אתר הנופש זאבולה (Zeavola Resort) ומקומות מפלט יוקרתיים אחרים, תוכלו לבחור מתוך זר של טיפולי בריאות: מסאג' תאילנדי ייחודי, מסאג' ארומתרפי חושני, או החבילות המפנקות יותר שלו ושלה.

    טיפ: אם הספא ממוקם מרחוק, הקפידו להזמין מראש את הפגישה שלכם ולבקש מאתר הנופש שלכם לארגן שירות הסעות.

    נסיגה רומנטית
    אחרי כל הקפיצות וההרפתקאות על החוף, תנו להתחדשות להמשיך בטיול רומנטי בחוף הים. לאחר מכן, תוכלו ליהנות מארוחת ערב לאור נרות במסעדה הפונה לים של אתר הנופש, ולספוג את האווירה הרומנטית בעודכם מתענגים על כמה מעדנים מקומיים!

    צלם את החופשה שלך
    תחשבו מעבר לצילומי סלפי, GoPros, חצובות, ולבקש מתיירים אחרים ללחוץ על התמונות הזוגיות המושלמות האלה: צילומי ירח דבש הם טרנדים מסיבה מסוימת! הם מאפשרים לך להירגע וליהנות מהרגע עם השותף שלך, בעוד מקצועי עובד קצת קסם מאחורי העדשה.