צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    סיורי צפייה בכרישים בקופיפי

    אחת ההרפקאות הבלתי נשכחות שיש באי

    צפייה בכרישים היא פעילות פופולרית עבור מבקרים חובבי טבע בפי פי. המקום הפופולרי ביותר לסיור זה הוא מהקצה המזרחי של לונג ביץ', כמה מאות מטרים מחוף הים. זה ידוע בשם נקודת כריש קטנה פי פי (יש נקודת כריש נוספת מול החוף המערבי של פי פי דון, אשר נגיש רק על ידי צלילה). מפגש ייחודי זה מאפשר לכם לשחות עם אחד היצורים הכי לא מובנים באוקיינוס וסיורים כאלה הם בדרך כלל חוויות מרתקות ודרמטיות.

    כל סיורי הכרישים כוללים אמצעי זהירות וציוד נאותים. כרישי שונית Blacktip הם המין הנפוץ ביותר במים הרדודים סביב קו פי פי, באורך של כמטר אחד.

    נקודות עיקריות של סיורי צפייה בכרישים לפי פי

    אנשים מסוימים עשויים להרגיש מפוחדים כאשר הם טובלים את רגליהם במים, וזו תגובה טבעית לחלוטין. עם זאת, כאשר אתה להתגבר על הפחד שלך ולנסות להרגיע את עצמך, תוכלו להבחין כי כרישים blacktip אלה אינם אגרסיביים או מזיקים. במקום זאת, הם די ביישנים.

    אם אתה מראה סימנים של פחד, הם עשויים לשחות משם. אולי תיתקלו בכמה כרישים שמקיפים את המקום, שוחים במעגלים.

    הפעילות נעשית בדרך כלל בבוקר, בהתאם לזרימת הגאות והשפל. כל סיור מקבל רק קבוצה קטנה לכל אצווה כדי לא להפריע ולהפחיד את הכרישים.

    אחת מחברות טיולי הצפייה בכרישים המנוסות ביותר בקופיפי היא מועדון ההרפתקאות. סיורי צפייה בכרישים הם בהחלט הזדמנות שאסור לכם לפספס כשאתם בפי פי.

    סיורי צפייה בכרישים לפי פי

    מקום: Long Beach, פי פי איילנד, או נאנג, קראבי 81210, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-22:00

    טלפון: +66 (0)81 970 0314