צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חנויות קעקועים בקופיפי

    חנויות קעקועים טובות בקופיפי

    בקופיפי ישנם כמה וכמה חנויות קעקועים טובות, עם למעלה מ-20 מיקומים זמינים ברחבי הכפר טונסאי לבדו. יש לך אפשרויות רבות אם אתה רוצה להביא הביתה זיכרון מתמשך של חופשת פי פי שלך. מכיוון שקעקוע הוא משהו שלא ניתן לבטל בקלות, עליכם להקדיש את זמנכם להחלטה על העיצוב, לחפש מחירים ולשפוט את ניקיון הסטודיו.

    ברוב חנויות הקעקועים בקו פי פי משתמשים בבמבוק ובמכונות חשמליות. קעקועי במבוק הם פחות כואבים, קצת יותר יקרים, אבל נרפאים מהר יותר. זה גם מסורתי יותר. מכונות קעקועים חשמליות הן הציוד הסטנדרטי עבור אולפנים רבים ברחבי העולם. זה מהיר יותר, אבל החתך עמוק יותר, לוקח כמעט שבוע עד שהקעקוע שלך מחלים כמו שצריך. אתה צריך לקבל דיו לקראת סוף השהייה שלך אם אתה רוצה לקבל מקועקע עם מכונת Phi Phi חשמלית. להלן חנויות קעקועים נהדרות של פי פי, כולן ידועות באיכות עבודתן ובסטנדרטים הגבוהים של היגיינה.

    1.Tapear1994 חנות קעקועי במבוק

    Tapear1994 Bamboo Tattoo Shop היה סטודיו הקעקועים הראשון שפעל בפי פי, והוא עדיין אחד הפופולריים ביותר. המלון ממוקם בכפר טונסאי (Tonsai), ברחוב הקטן בין הווילה פי פי בניאן (Phi Phi Banyan Villa) וצ'אוקו פי פי לודג' (Chaokoh Phi Phi Lodge), ומתמחה בקעקועי במבוק מסורתיים. מסאק יאנט (קעקועים דתיים בודהיסטיים) ועד קעקועים מאוריים, לחבר'ה האלה יש ידע רחב בעיצובים לדיו הבא שלך.

    מקום: בין הכפר פי פי בניאן ללודג' צ'אוקו פי פי, קופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-15:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)84 629 9680

    2. קעקוע סיכת השטן

    Devil Pin Tattoo הוא סטודיו קטן ליד שוק פי פי, בלב הכפר טונסאי. הוא מנוהל על ידי מקעקע מנוסה ומוכשר, שיכול לבצע את אמנותו באמצעות מקלות במבוק או אקדחי קעקוע מודרניים. כריכות, עיצובים ביד חופשית, עיצובים בהתאמה אישית – כל סגנון יכול להתממש בחנות זו. כמו ברוב חנויות הקעקועים בימינו, מחטים הן חד פעמיות ומשמשות רק פעם אחת ב- Devil Pin Tattoo.

    מקום: Near Phi Phi Market, כפר טונסאי, קו פי פי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום משעה 11:00 עד מאוחר

    טלפון: +66 (0)95 103 4414

    3. קעקוע גולגולת

    קעקוע גולגולת הוא סטודיו קעקועים קטן ליד מלון PP Casita, בצד לו דאלום של הכפר טונסאי. בדרך כלל ישנם 2 או 3 אמנים העובדים בסטודיו, המשתמשים בטכניקות בדיקה אמיתיות מבמבוק ואקדחי קעקועים חשמליים. איכות העיצוב והעבודה שלהם היא ברמה הגבוהה ביותר – אתם יכולים לקבל קעקועים במחירים סבירים למדי.

    מקום: בין PP Casita ל-Slinky Bar, הצד של לו דאלום בכפר טונסאי, קופיפי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    טלפון: +66 (0)82 421 2726

    4. קעקוע לב נחמד

    קעקוע לב נאה הוא מעין מקום התכנסות, עם אמני קעקועים ומוזיקאים שמסתובבים בסטודיו הגדול למדי הזה. תוכלו למצוא את חנות הקעקועים ממש במרכז הכפר טונסאי. הקעקועים נעשים על ידי מקלות במבוק או מכונת קעקועים חשמלית, לפי בחירתכם.

    כל הציוד מעוקר, ומחטים חדשות משמשות עבור כל לקוח. לקעקוע לב נאה אין גבול ליצירתיות שלו – תוכלו גם להביא עיצוב משלכם אם תרצו.

    מקום: ליד דוג'ו בר במרכז הכפר טונסאי, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-23:00

    טלפון: +66 (0)81 307 0850