צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיפוס צוקים בקופיפי

    המדריך לטיפוס צוקים

    אם אתם מעוניינים בטיפוס צוקים במהלך החופשה שלכם, מחוז קראבי (כולל קופיפי) הוא אחד המקומות הטובים ביותר לטיפוס צוקים בדרום תאילנד. הודות לצוקי אבן גיר טבעיים מתנשאים המהווים את רוב הטופוגרפיה שלה, תוכלו למצוא אתרים ברמה עולמית כמו חוף טונסאי ומערת היהלום בריילי לאורך כל החוף.

    פי פי דון נמצא כ -42 ק"מ מחופי קראבי וחולק את אותה טופוגרפיה. אתה יכול למצוא קירות טיפוס מרתקים הן על קופיפי דון והן על קופיפי לה. חנויות מקומיות רבות מציעות מידע על מסלולים כי הם rebolted כראוי עם ברגים נירוסטה או טיטניום. חברות מקצועיות מארגנות לעתים קרובות טיולי טיפוס של חצי יום ויום שלם בהדרכת מדריכים מיומנים.

    קירות טיפוס בקו פי פי

    ריכזנו עבורכם רשימה של קירות הטיפוס הבולטים ב-IPP, שרבים מהם התגלו והתגלו לראשונה על ידי מטפסים צרפתים – ולכן מסלולים רבים נקראים בצרפתית.

    מגדל טונסאי נמצא בקצה המערבי של מפרץ טונסאי בקו פי פי דון. גובהו 200 מטר, בתצורת אבן הגיר יש 48 מסלולי בורג המתאימים לכל רמות הקושי, ממתחילים ועד מתקדמים.

    חומת השתייה נמצאת על הכביש למערב טונסאי, ממש מאחורי מגרש גדול וריק שבו המקומיים משחקים כדורגל בשעות אחר הצהריים המאוחרות. הוא מציע תריסר מסלולים מאתגרים (כיתות 5 עד 7c) בסביבה שופעת. בקר לפני 11 בבוקר אם אתה רוצה לקבל קצת אור שמש תוך כדי טיפוס. הערה: היזהרו מנחשים בעונה הגשומה.

    או לינג וול (קיר מפרץ הקופים) נמצא מעט דרומית למגדל טונסאי. זה די מאתגר להגיע ברגל, ולכן עדיף לשכור סירה זנב ארוך. הוא מציע מבחר טוב של מסלולים (12) המדורגים בין 3 ל -8b. מסלולים פופולריים כוללים את ליין דה וי (Ligne de Vie – קו החיים), לה מיין דה בודהה (La Maine de Buddha) ואת טריפ מאסטר קוף (Trip Master Monkey). 

    הין טאק (Hin Tak) נמצאת דרומית לחומת אאו לינג (Ao Ling Wall) ומשקיפה על מפרץ טונסאי (Tonsai). יש בו לפחות 19 מסלולים המדורגים בין 5 ל-8b. מיקומו הופך אותו לנגיש רק באמצעות סירה. המסלול הפופולרי ביותר כאן הוא Happy Banana – הוא מדורג 6a עם מעבר אחד ל-6b+.

    הואה לינג קיר (קיר ראש קוף) נמצא בקצה הצפוני של חוף נוי בחוף המערבי של קופיפי דון. אתה צריך לשכור סירה longtail ב Loh Dalum כדי להגיע לשם, אבל הגישה היא מסובכת בשפל. יש לו 4 מסלולים מדורגים מ 6a + ל 6c.

    חומת אאו פילאי נמצאת בחוף המערבי של קופיפי לה. לוקח בערך 20 דקות להגיע לשם בסירה ארוכת זנב ממפרץ טונסאי בקו פי פי דון. בקיר המסובך הזה יש 7 מסלולים מדורגים מ-6a עד 7b. המסלול המרהיב ביותר הוא ארבע בירות סינגהה , מסלול 6a+ שמגיע עד 35 מטר.

    במפרץ מאיה יש 2 קירות טיפוס על סלעים – הראשון נמצא בקצה הצפוני של החוף עצמו, ומציע 5 מסלולים בין 7 (Le Lotus Bleu) לגובה של 18 מטר (מגפי נסיעה), המדורגים בין 5+ ל-7a+. החומה השנייה נמצאת בפנים הארץ, בקצה הצפוני של החוף. יש כמה ריצות בגובה 10 מ 'שנקראות תרבות תענוגות (כיתה 7b) וילדה יפנית (כיתה 6a +).