צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    לונג ביץ' בקופיפי

    כל מה שאתה צריך לדעת על לונג ביץ 'בקופיפי

    לונג ביץ' (Long Beach) פונה לכיוון דרום־מערב עם נופים מדהימים של פי פי לאה (Phi Phi Lea), ויש בו אולי את החול הלבן הרך והמשובח ביותר באי, כמו גם שנורקלינג מעולה. החוף הפופולרי הוא גם רחוק מספיק מהעסקים של הכפר טונסאי (Tunsai Village) וקרוב אליו מספיק, וגם במרחק של לא יותר מ-5 דקות שיט בסירה ארוכת זנב ממרכז הפעילות. תוכלו לנסוע לכפר טונסאי ביום, מה שיכלול הליכה על סלעים בין החופים או במעלה שבילי ג'ונגל קצרים – הימנעו מלנסות זאת בלילה.

    מנובמבר עד אפריל המים שטוחים ורגועים, אך בין מאי לאוקטובר הם יכולים להיות מעט מחוספסים והשחייה יכולה להיות קשה בשפל בגלל סלעים ואלמוגים. הלינה מורכבת כמעט כולה מבונגלוס שחלקם שייכים לאתרי נופש יוקרתיים. יש גם הרבה בונגלוס בסיסיים, מה שהופך אותו למקום קוסמופוליטי מאוד. רוב המבקרים בלונג ביץ' הם אלה השוהים באתר נופש כאן, כך שאין הרבה טיולי יום. יש הרבה חיים במהלך היום, אבל זה די שקט אחרי השקיעה – אלה שמחפשים חיי לילה הולכים במקום לכפר טונסאי.

    1. איפה אוכלים בלונג ביץ'

    טוב עבור:

    • אוכל

    בלונג ביץ 'יש כ -6 אתרי נופש שונים, כלומר כ -6 מסעדות שונות לבחירה. לקראת הקצה הדרומי של החוף, אתר הנופש פי פי דה ביץ' (Phi Phi The Beach Resort) מציע את האוכל המפואר ביותר, לצד הבריכה, וייתכן שתראו כאן טיולי־יום מפוקט. המנות הן תאילנדיות סטנדרטיות ובינלאומיות.

    אם לשפוט לפי כמות הסועדים, והמחירים, פי פי לונג ביץ 'באמצע החוף עושה משהו נכון. המסעדה הגדולה שלהם מציעה בעיקר אפשרויות תאילנדיות ופירות ים. המחירים הם במידה רבה בקנה אחד עם מה שתשלם לאורך קו פי פי

    2. שנורקלינג בלונג ביץ'

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    שנורקלינג מול חופי לונג ביץ 'הוא אולי המיקום הטוב ביותר ישירות מהחוף בפי פי. לא צריך ללכת רחוק כדי לראות דגים צבעוניים בסביבת המחיה התת-ימית שלהם. בנוסף, במרחק של כ-200 מטרים מהחוף, יש סלע שפשוט שובר את פני השטח שנקרא Shark Point – אין פרסים לנחש למה. כאן תוכלו למצוא כרישי שונית שחורים באורך 40 ס"מ עד 1.2 מטרים שוחים סביב השונית. במהלך היום, כאשר יש סירות רבות בסביבה, קשה למצוא אותן, אך בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחר הצהריים המאוחרות, קל לזהות אותן.

    הגלים ממאי עד אוקטובר יכולים להפוך את נקודת הכרישים למסוכנת ולכן עליכם להגיע לשם רק בימים רגועים מאוד. כל השנה, אתה צריך להיות ערני כמו זרמים יכולים להיות חזקים, במיוחד באמצע הגאות. לשנורקלים מתחילים עדיף לצאת לטיולים מאורגנים. ניתן לשכור בקלות ציוד שנורקלינג מחוף הים. מסכה ושנורקל עולים בסביבות 100 באט, וכך גם סנפירים. המחירים מחויבים בדרך כלל ליום.

    3. פעילויות לונג ביץ'

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    קיאקים הם בילוי פופולרי בלונג ביץ'; ישנם מספר חופים קטנים שניתן לחקור לכיוון הכפר טונסאי. קצת יותר רחוק נמצא אאו פו (Ao Poh), חוף קטן עם שנורקלינג מצוין מאחורי לונג ביץ' הפונה מזרחה. מאחורי לונג איילנד צוללנים יש מסלול קטן שייקח אתכם לחוף לו מודי (Loh Moodee) ולאאו פו (Ao Poh) בתוך כ-12 דקות. חופים אלה שקטים ושלווים מאוד. כאשר הים מחוספס מכדי לשנרקל בלונג ביץ ', אתה יכול להיות בטוח כי ימים שטוחים מחכים מעל הגבעה.

    מסאג' תאילנדי, וסוגים רבים אחרים גם כן, זמינים בסאלות קטנות (חדרים פתוחים) לאורך כל לונג ביץ', המחירים נעים בין 300-400 באט לשעה. כמה רשתות כדורעף מוקמות, ולעתים קרובות משחק מתחיל כשהשמש מתחילה לשקוע.

    4. מה לעשות בלילה בלונג ביץ'?

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    המקום הטוב ביותר לבילוי לילי בלונג ביץ' הוא בר החוף באתר הנופש פי פי דה ביץ'. בואו לכאן לקוקטיילים בשקיעה והישארו לארוחת ערב מתחת לכוכבים. הפעילויות בשעות הלילה המאוחרות כוללות משחק קלפים ידידותי או שש-בש.

    עבור משהו אנרגטי יותר, בר לונג ביץ 'הוא נקודת המוקד עבור אלה שרוצים להתרועע אבל לא רוצים להיכנס לכפר טונסאי. הבר עשוי מחזית סירה עם זנב ארוך מעוצב בצורה מורכבת. צפו למופע אש בכל לילה בשעה 21:00.