צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מה לעשות בקופיפי ביומיים

    לגלות את המקומות הטובים ביותר בקו פי פי תוך 48 שעות

    בילוי של יומיים בקו פי פי נותן לכם את ההזדמנות לגלות כמות ניכרת של האתרים והאטרקציות הבולטים ביותר שלה ללא לחץ או לחץ. ארכיפלג קטן זה של 6 איים התפרסם בעולם לאחר ששימש כתפאורה העיקרית בסרט ההוליוודי "החוף" (2000). מאז, הוא משך מספר גדל והולך של מבקרים שנמשכים לפאר של המקום הציורי הזה המשלב את קלישאת הגלויה עם חופי חול לבנים, מי טורקיז ועצי קוקוס.

    קופיפי דון הוא האי המיושב העיקרי והיחיד בקבוצה. הוא מכיל מגוון רחב של מקומות לינה, מתקציב ועד יוקרה, כמו גם מספר רב של מסעדות, ברים וחנויות. מדריך מיני זה כאן כדי לעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם, כך שתוכלו ליהנות מהמיטב של פי פי תוך 48 שעות.

    יום 1 – סיור והגעה

    סיור בשעות היום

    Snokeling

    הדרך הטובה ביותר להגיע לפי פי היא לקחת מעבורת בבוקר, המציעה סיור בו זמנית. מעבורות אלה, הזמינות מפוקט וקראבי, לוקחות אתכם סביב קופיפי לה ועוצרות למשך 20 דקות של שנורקלינג במפרץ מאיה לפני ההגעה לאי הראשי בצהריים.

    לאחר שתתמקמו במלון שלכם, תוכלו להתחיל לחקור את הכפר טונסאי ברגל ולמצוא מסעדה שמתאימה לכם לארוחת צהריים. בשעות אחר הצהריים, תוכלו לשכור סירה ארוכת זנב ברציף ולצאת לאי במבוק (Bamboo Island) (במרחק של 40 דקות נסיעה משם) לזמן מנוחה מלא בשיזוף, שחייה ושנורקלינג.

    יום 1 – ערב

    אוכל ומסיבות

    elevate snnhGYNqm44 unsplash

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    בערב, פנקו את עצמכם בארוחת ערב באחת המסעדות הטובות ביותר של פי פי לפני שתחגגו עד שעה מאוחרת בחוף לו דאלום (Loh Dalum Beach), המארח מבחר מגניב של מקומות על חוף הים הכוללים דליים רועשים, מופעי אש ומוזיקה רועשת.

    אם דיסקוטק באוויר הפתוח אינו הסגנון שלכם, תוכלו למצוא אווירה מעט שקטה יותר בבר-מסעדה Sunflower Beach, הממוקם בקצה הצפוני של לו דאלום (Loh Dalum). אם אתה אוהב את Muay Thai, אתה יכול גם ללכת פי פי רגאיי בר אשר מאפשר punters לתוך הזירה במשך כמה סיבובים. אחרי כמה משקאות, המתאגרפים השיכורים של wannabe העלו מופע מצחיק.

    יום 2 – נקודת תצפית ומפרץ טונסאי

    סיור בשעות היום וארוחת צהריים

    phiphi

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • תמונה

    לאחר ארוחת בוקר דשנה, תוכלו ללכת לנקודת התצפית של פי פי. לוקח בערך 20 דקות לטפס לשם, והנוף שווה את המאמץ.

    בדרך למטה, תוכלו ללכת בשביל היבשתי המוביל לחלק המזרחי של מפרץ טונסאי, לאכול שם ארוחת צהריים לפני שתתכוננו לחזור למלון, ואז לתפוס את המעבורת האחרונה שיוצאת מפי פי בשעה 14:30 לפוקט. או 15:30 לקראבי,