צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אתרי הצלילה הטובים ביותר באזור קופיפי

    צלילה בקופיפי

    IPP הם יעד צלילה מצוין בדרום תאילנד. הנוף מעל פני השטח כבר מדהים – מונוליטים ענקיים מאבן גיר המתנשאים היישר מהים ומתנשאים לגבהים של יותר מ-100 מטרים. מתחת למים, מגדלים אלה יוצרים סביבה מחוספסת ומדהימה לצוללנים. ישנם מספר סוגים יוצאי דופן של אלמוגים אנדמיים למים המקיפים את IP, כולל שיח אלמוגים לבן בגובה מטר אחד בצורת עץ חג המולד.

    IFP מציעה מגוון מדהים של אתרי צלילה, שאחד מהם ממוקם בקצה הדרומי של האי הקטן קו בידא נוק. במפרץ רדוד בצד המזרחי של האי, ישנם גנים ענקיים של אלמוגי סטגהורן וכוכבים, כמו גם דגי שונית צבעוניים. בדוק את המדריך שלנו לאתרי הצלילה הטובים ביותר ברחבי הפיליפינים.

    1. גאראנג הנג

    wexor tmg L 2p8fapOA8 unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    Garang Heng היא שונית שקועה קטנה מעט מזרחית לקו פי פי לה. היא מציעה שונית בריאה עם כלניות, אלמוגים רכים וכמובן כרישים, ומהווה גיבוי מצוין לאתר הצלילה Shark Point.

    מקום: קופיפי לה

    2.הין דוט

    thomas borb hkR067O4PXM unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    ממוקם ביבשת הדרומית של פי פי דון, הין דוט (סלעי ארובה) יש 4 פסגות שמתחילות ממש מתחת לפני הים ויורדות לגובה של כ -30 מטרים. המגדלים הענקיים האלה מפורסמים בבתי הספר הגדולים שלהם לדגים. לעתים קרובות חשוך למדי בגלל נפח הדגים המרחפים מעליכם, אך תוכלו למצוא כמה בעלי חיים ימיים מעניינים מתחת לסלעים הסמוכים לקרקעית. הין דוט הוא ביתם של כרישים, עוקצים, דגי נפוח, דגי אריה, דיונונים ודגי עקרב מזוקנים.

    3.הין פאה

    shaun low v8Un2Roo1Ak unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    הין פאה הוא אתר צלילה רדוד יחסית, בעומק של כ-10 עד 15 מטרים. עומקו הרדוד מציע שנורקלינג מעולה. הין פאה נקראת לפעמים בייבי כריש פוינט מכיוון שאפילו לשנורקלים יש סיכוי לראות סוגים שונים של כרישים. הטופוגרפיה העיקרית כוללת אלמוגי סלע ואלמוגי מוח, עם חורים רבים ומנהרות לצלופחים לעבור דרכם. אלמוגים רכים וקשים מספקים מחסה למגוון עשיר של דגי אלמוגים. סרטנים, לובסטרים, מלאכים, שלדגים, סרטנים ודגי מנתח הם גם תושבי אזור זה.

    4. הריסות של סיירת המלך

    karen kayser ayjvAZEM2tI unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    סיירת קינג היא סיירת נוסעים עם גוף קטמרן שקוע עם 4 סיפונים. היא שקעה ב-4 במאי 199, ומציעה צלילה קלה הודות לפתחים גדולים המאפשרים לחקור את חלל הפנים המרווח. המדחפים (הנקודה העמוקה ביותר) נחים בעומק של 30 מטרים כאשר אזורי הצלילה המעניינים ביותר סביב סיפוני הנוסעים נעים בין 10 ל -20 מטרים.

    5. קו ביד נוק

    david clode bFf6nKDwBtU unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    ב-Bida Nook Line יש אלמוגים קשים ורכים יוצאי דופן עם הרבה בעלי חיים ימיים. התצפיות כוללות כרישי טיגריס, צבים, צלופחים ודגי רפאים. תמיד יש סיכוי לכרישי לווייתן קשים למציאה ולקרני מנטה במהלך הצלילה.

    6. נקודת הכרישים

    gerald schombs GBDkr3k96DE unsplash

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    נקודת הכרישים (Hin Bida) היא נקודת תצפית קטנה ושקועה, כ-8 ק"מ דרומית-מזרחית לפי פי ליי. הסלע הזה, שפשוט שובר את פני השטח, מושך אליו הרבה כרישי טיגריס ולעתים קרובות גם ממותות וכרישי שונית. זהו מקום מועדף על כרישי לווייתן בסביבות פברואר ומרץ.