צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג אוויר בקופיפי

    מת הזמן הטוב ביותר לנסוע?

    מזג האוויר בקו פי פי משחק תפקיד עצום במתן חופשה בלתי נשכחת בדרום תאילנד. האי שוכן כ-40 ק"מ מפוקט ויש לו אקלים דומה מאוד, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 24°C עד 32°C כל השנה.

    הזמן הטוב ביותר לבקר לפי פי הוא מנובמבר עד מרץ, כאשר הלחות היא הנמוכה ביותר והטמפרטורות הממוצעות 28 מעלות צלזיוס, עם רוחות קרירות השומרות על נוחות. מזג האוויר קצת פחות נעים בספטמבר ובאוקטובר – המונסון מביא איתו עננים עבים עם גשמים עזים, אבל עדיין תוכלו להשתעשע על החוף בין גשמי זלעפות.

    העונה חמה בקופיפי

    הזמן החם ביותר של השנה הוא מאפריל עד מאי, עם טמפרטורות הנעות בין 27ºC ל 36ºC. עם זאת, מקלחות קצרות תכופות מציעות הקלה מבורכת מהלחות באי. במהלך ראש השנה התאילנדי (סונגקראן), המתקיים באפריל, כמעט כולם מפזרים (או זורקים) מים צוננים זה על זה.

    תאילנדים רבים מגיעים לקו פי פי בין יוני לאוגוסט, שכן מזג האוויר בדרך כלל נעים בתקופה זו. יש מקלחות קצרות אך כבדות, עם הרבה שמש בין מקלחות. הכל קצת פחות יקר גם בתקופה זו של השנה. הטמפרטורות בשעות היום נעות בין 20 מעלות צלזיוס ל-33 מעלות צלזיוס, כך שהרבה יותר נוח ליהנות מהחופים הרבים של האי.

    העונה רטובה בקופיפי

    גשם כבד תדיר צפוי בין ספטמבר לתחילת אוקטובר. החופים, המסעדות והרחובות בחוץ ריקים יחסית, אבל זה לא אמור להרתיע אתכם מביקור בעונה הגשומה. עדיין תוכלו ליהנות מרצועות ארוכות של שמש בין הממטרים הכבדים. יש גם שפע של פעילויות מחוץ לעונה, הן על בסיס מים והן על בסיס יבשתי, כדי ליהנות עד תום.