צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    איך להגיע לקופיפי


    פי פי ממוקם 740 ק"מ דרומית לבנגקוק בין האי הגדול פוקט למצרי מלאקה בים אנדמן של תאילנד.

    האיים הם רשמית חלק ממחוז קראבי, ותוכלו להגיע אליהם בקלות מפוקט או מקראבי. קופיפי הוא אי קטן וקל לניווט ברגל, בסירה או באופניים.

    במאמר זה נפרט את אפשרויות התחבורה שלכם, כך שתדעו כיצד להגיע ולהתנייד בפי פי.

    קראבי לפיפי

    תוכלו לקחת מעבורת או סירת מנוע מהירה לפי ממזחים רבים בקראבי, כגון מזח נופאראט טהרה (Nopparat Thara) ורייליי איסט (Railay East). הנסיעה משדה התעופה קראבי לרציפים אורכת כחצי שעה בשאטל פרטי או במונית.

    היציאה מקראבי חוסכת זמן מכיוון שקראבי קרובה יותר לפי פי ונמל המעבורת בקראבי קרוב יותר לשדה התעופה מאשר מסוף המעבורות בפוקט.

    מבנגקוק לפי פי

    אם אתם נוסעים מבנגקוק, עליכם להגיע לאחד הרציפים שהוזכרו לעיל – בפוקט או בקראבי כדי לתפוס את המעבורת או סירת המנוע המהירה על פי פי.

    הדרך המומלצת להגיע לפוקט או לקראבי היא לטוס. משך הטיול כשעה וחצי. אין רכבות לפוקט או לקראבי, ונסיעה באוטובוס או במיניוואן מבנגקוק אורכת כ-12 שעות כדי להגיע לאחת משתי הערים.

    לאחר ההגעה לשדה התעופה, תוכלו לקחת מונית או אוטובוס מקומי כדי להגיע למסוף המעבורת.

    הסיור הטוב ביותר בדרום מזרח אסיה עבור טיימרים ראשונים

    מקו מוסתר לפי פי

    לאור העובדה כי IPP ממוקם בים אנדמן, על החוף הנגדי ממפרץ תאילנד, נדרש טיול משולב.

    ראשית עליכם להגיע לפוקט או לקראבי מקוסמוי ואז לתפוס שם מעבורת / סירת מנוע מהירה לקו פי פי.

    הטיסה לפוקט/קראבי היא המהירה והנוחה ביותר. בנגקוק איירווייז היא חברת התעופה היחידה שטסה ישירות בין קוסמוי לפוקט/קראבי, והיא ללא ספק הדרך הנוחה ביותר להגיע לפי פי.

    אבל אם אתם לא רוצים לטוס, אתם יכולים לבחור טיול משולב יבשתי ושייט כדי להגיע לפי פי. זה לוקח בערך 8-10 שעות.

    איך לנוע על פי פי

    בסירה

    סירות לונגטייל

    אחת הדרכים הטובות ביותר להתנייד בקו פי פי היא לשכור סירה מסורתית עם נהג. העלות היא בסביבות 3000 באט, ואתה יכול בנוחות להתאים עד 8 אנשים על הסירה.

    לא רק שתוכלו לחקור חלקים שונים של האי, אלא גם תקבלו את ההזדמנות לבקר במקומות כמו אי הבמבוק, מפרץ הקופים, אי היתושים ומפרץ מאיה, עם הזדמנויות מצוינות לשנורקלינג לאורך הדרך.

    יש גם סירות 'מונית' ארוכות שייקחו אתכם לכל מקום באי תמורת תשלום. עם זאת, אם אתם מתכננים לעשות מספר טיולים, ואתם בקבוצה, השכרת סירה פרטית יכולה למעשה להיות האפשרות הזולה יותר.

    הלך

    למרות שקופיפי הוא אי גדול, החלקים המיושבים אינם. הליכה היא דרך נהדרת לראות הרבה מהאי. אתה יכול ללכת בעיר המרכזית לעשות קצת קניות לתפוס ארוחה קלה באחת המסעדות והברים הרבים בעיירה.

    על ידי קיאק

    אחת הדרכים הפופולריות (והזולות) ביותר להתנייד בקו פי פי היא באמצעות קיאקים. רוב אתרי הנופש באי שמחים לארגן עבורכם טיול.

    זוהי דרך נהדרת לחקור את האי בקצב שלך, ואתה מקבל את ההזדמנות להיכנס לכל הפינות הקטנות והעגלות כמו מערות קטנות שהסירות לא יכולות להגיע אליהן.

    באופניים

    אופניים אינם נפוצים מאוד ב- IP, אבל אתה יכול למצוא אותם. תוכלו לשכור אופניים בחלק מהמלונות ואתרי הנופש במרכז העיר.

    אתם מוגבלים למקום בו תוכלו לרכוב על פי פי מכיוון שאין הרבה כבישים ראויים באי, אך רכיבה על אופניים יכולה להיות דרך נהדרת להגיע מהמלון שלכם לעיירה ולחוף הראשי במפרץ טונסאי.