צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מאיה ביי בקופיפי

    אחד החופים היפים ביותר של קופיפי

    מפרץ מאיה הוא מפרץ יפהפה להפליא, מוגן על ידי צוקים בגובה 100 מטר משלושה צדדים. תוכלו ליהנות כאן מכמה חופים. רובם קטנים וחלקם קיימים רק בשפל. אורכו של החוף הראשי הוא כ -200 מטרים עם חול לבן רך ומשיי. המפרץ כולו הוא שונית אחת גדולה והסצנה התת-ימית כוללת אלמוגים צבעוניים ודגים אקזוטיים במים צלולים במיוחד.

    מפרץ מאיה הפך לאטרקציה מרכזית בפי פי לאחר ש"החוף" (1999) צולם כאן. הוא תמיד היה מאוד פופולרי לפני הסרט, אבל מאז שהסרט יצא, אנשים ברחבי העולם שמעולם לא שמעו על פי פי בהחלט שמעו על מאיה ביי.

    דברים טובים לדעת על מפרץ מאיה

    הזמן הטוב ביותר לבקר במפרץ מאיה הוא בין נובמבר לאפריל בעונת השיא כאשר הים רגוע, ומספק גישה קלה יותר למפרץ. ים סוער ממאי עד אוקטובר עלול לעכב את הגישה אך לעתים רחוקות למנוע כניסה.

    יפה זה… מבודד זה לא. אלפי אנשים ביקרו בחוף מדי יום מאז שזכה לפופולריות. החדשות הרעות הן שסירות רבות הסיעו את המבקרים פנימה והחוצה ובכל יום נתון בכל עת, היו יותר מ -30 סירות מהירות וסירות ארוכות זנב על החוף, עם מעבורות גדולות שנשאו מאות שנורקלים ומטיילים שעגנו במים עמוקים יותר. .

    הרשויות בתאילנד התערבו כדי להגן על מפרץ מאיה מפני השפלה והודיעו על סגירתו כדי לאפשר התאוששות אקולוגית של קרקעית הים והשונית. הוא השתפר משמעותית לאורך השנים וצפוי להיפתח מחדש באמצע 2021. במהלך הסגר, כלי שיט יכולים להיכנס למפרץ כך שתוכלו ליהנות מהנוף היפה, אך חניה ליד החוף אסורה.

    חוף

    החוף של אלכס גרלנד הוא על מטיילים צעירים שנושרים מהחברה והולכים לגור בלגונה נסתרת בדרום תאילנד. פוקס קנתה את הזכויות על הספר, החתימה את ליאונרדו דיקפריו כדי שיגלם את התפקיד הראשי ולאחר מכן סקרה את המיקום. מפרץ מאיה היה מושלם. פוקס החליטו שהחוף המושלם זקוק לכמה עצי דקל ופחות צמחייה ולכן הם ארגנו מחדש את החוף כך שיתאים לסטריאוטיפ הוליוודי.

    לפני כן, פעילי סביבה אמרו כי הסרת צמחייה תגביר את הסיכון לסחף חול וכי המערכת האקולוגית הטבעית העדינה עלולה לעולם לא להתאושש. הצמחייה נשתלה מחדש לאחר סיום הצילומים והוצבו גדרות במבוק נוספות לתמיכה בדיונות. הצילומים החלו בשנת 1999 ו"החוף" היה אחד הסרטים הצפויים ביותר של שנת 2000. מבקרים רבים מציינים את הסרט כהשראה לטיולם בתאילנד.

    אטרקציות במאיה ביי

    שנורקלינג מעולה וצלילה ברחבי המפרץ. סלעים תת-ימיים גדולים עטופים באלמוגים ושופעים דגים בצבעים עזים. נראות מצוינת. חברות טיולים רבות מביאות לכאן מבקרים לשנורקלינג מפוקט, קראבי ופי דון. סירות סיור קיאקים נכנסות למפרץ ועוגנות ומאפשרות ללקוחות לחקור.

    חנויות טיולים בקו פי פי החלו לפרסם קמפינג מאורגן ב'חוף הים', שם השתייה היא בדרך כלל חלק מהכיף. קמפינג מותר רק בלילות מסוימים.

    מתקנים במאיה ביי

    צריף קטן קצת אחורה מהחוף מוכר משקאות וחטיפים. רחוק יותר מהחוף יש שירותים, אבל אתה רוצה להשתמש בהם רק אם אתה באמת צריך. אין כאן אוכל; מי שמחנה חייב להביא משלו. אסור להדליק אש אבל יש תחנת ברביקיו קבועה לבישול.

    הגעה למפרץ מאיה

    מפי פי דון תוכלו לשכור לונגטייל למשך 3 שעות או ליום שלם, עם מקסימום של 4 נוסעים. סירות מנוע מהירות זמינות גם להשכרה של חצי יום ויום שלם, ובדרך כלל מאפשרות עד 6 סירות מנוע. ישנם גם סוגים רבים ושונים של סיורים בסירה הכוללים את מפרץ מאיה במסלולים שלהם. סוגים שונים של סירות משמשים, כגון longtails, סירות מהירות וסירות מעבורת. ישנם סיורים יומיים מפוקט ומקראבי, בעיקר בסירת מנוע מהירה.

    מאיה ביי

    מקום: Koh Phi Phi Le , או נאנג, קראבי 81000, תאילנד