צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חוף לאם טונג

    כל מה שצריך לדעת על חוף לאם טונג

    חוף לאם טונג (Laem Tong; או לאם תונג) בצד הצפון־מזרחי של קו פי פי דון נגיש רק באמצעות סירה, מה שהופך אותו למקום מצוין לחופשה מרגיעה ושקטה. יש לך הסתגרות כמעט מוחלטת, בדיוק ההפך מכפר טונסאי ההומה. הצליל המרגיע של גלים המתנפצים על החוף שאורכו כמעט קילומטר מופרע רק על ידי רעש של סירות זנב ארוך וסירות מנוע המעבירות נוסעים לכפר טונסאי או לאי במבוק.

    במשך זמן רב, חוף לאם טונג נכבש על ידי צועני ים שהקימו כפר בקצה הצפוני של קופיפי דון. אמנם הכפר הזה עדיין קיים, אך כיום הוא מלווה בכמות נכבדה של אתרי נופש על החוף. קומץ אתרי נופש קטנים יותר תופסים גם את חוף הים של לאם טונג.

    הצג עוד

    1. מתקנים בחוף לאם טונג

    אי הבמבוק, אי היתושים והין קלאנג נמצאים ממש מול חוף לאם טונג, אם כי הם רחוקים מכדי לשחות אליהם. הצטרפו לסיור בסירה לאיים אלה, המציעים כמה מאתרי השנורקלינג הטובים ביותר באיי פי פי. הרחק מרחוק, אתה יכול לראות את חוף ריילי וקו לנטה. קרקעית הים לאורך לאם טונג היא בעומק אחיד של לפחות 100 מטרים עד שהאלמוגים מתחילים. זמן קצר לאחר מכן, יש ירידה שיורדת למעמקים הרבה יותר גדולים.

    אמנם אין כיסאות חוף ציבוריים או כסאות נוח להשכרה בחוף לאם טונג, אך רוב המלונות מציעים אותם לאורחים. ניתן למצוא ערסלים בצל דקלי הקוקוס, הממוקמים מול האי הולידיי אין ריזורט פי פי (Holiday Inn Resort Phi Phi).

    2. מה לעשות בחוף לאם טונג

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    חוף לאם טונג הוא מקום שליו, עם מספיק פעילויות כדי לבדר אתכם. ענפי ספורט מים פופולריים כוללים שנורקלינג, קיאקים וצלילה, כמו גם כדורעף חופים, כדורגל, בדמינטון ושיעורי בישול תאילנדי. אתה יכול לשחות החוצה אל הירידה כדי למצוא שנורקלינג מעולה. בקצה הצפוני של החוף, יש שונית אלמוגים במים מול אתר הנופש הטבעי פי פי. סירות לונגטייל יכולות לקחת אתכם לאיי במבוק (Bamboo) או לאיי מוסקיטו (Mosquito Islands), שבשניהם יש חופים בתוליים ונקודות שנורקלינג יפות.

    ישנם לפחות 2 מרכזי צלילה בחוף לאם טונג, המציעים קורסים וטיולי יום, כמו גם טיפול בדרישות הקשורות לצלילה. עם השקיעה, תוכלו להצטרף למקומיים, לצוות המלון ולאורחים לסיבוב כדורגל או כדורעף על החוף.

    יש שביל להולכי רגל לאורך הגבעות בין חוף לאם טונג (Laem Tong) ומפרץ לו באגאו (Loh Bagao). הוא מציע הליכה נעימה של 30 דקות אל אתר הנופש פי פי איילנד וילג' (Phi Phi Island Village Resort) ועסקי לוויין הנמצאים ממש מאחוריו.

    3. מסעדת סוואסדי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    מסעדת Sawasdee היא מקום לא פורמלי מול אתר הנופש PP ארוואן פאלמס על חוף לאם תונג. עלו בגרם מדרגות קצר ותגיעו מיד למסעדה גדולה ופתוחה, שבדרך כלל עמוסה בקבוצות טיולים. רוחות חוף נוטות לעתים קרובות ליד האוכל כי רצפת עץ זו. מבחוץ, ייתכן שתוכלו לשמוע זמר מקומי מבצע גרסאות כיסוי לשירים קלאסיים. הוא רגוע, אזרחי ומצוין לארוחה נינוחה בחוף לאם תונג.

    מקום: מפרץ לאם טונג, קופיפי דון, או נאנג, קראבי, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)75 627 500

    4. מסעדת יסמין

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת יסמין פופולרית מאוד בזכות המבנה הפשוט שלה על החוף, פירות ים טריים ומחירים אטרקטיביים במיוחד. את המנות מכינים צועני ים אמיתיים, שהפכו את קופיפי לביתם לפני כמה מאות שנים.

    תוכלו לחזות בנופים של הים ושל אי היתושים השכן בעודכם נהנים מבירה קרה. מגישים פירות ים של היום, מנות תאילנדיות טיפוסיות (תחשבו אורז מטוגן ופאד תאי), הכל ממש חריף, מסעדת Jasmin היא ללא ספק אחת המסעדות התאילנדיות האותנטיות ביותר באי.

    מקום: ממש על החוף בכפר הצוענים לים לאם טונג, ליד מסעדת Sawasdee

    5. חיי לילה בחוף לאם טונג

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    סצנת חיי הלילה של חוף לאם תונג מוגבלת לברים וטרקלינים בבעלות אתר הנופש. אם תרצו ליהנות ממשקה בשעות אחר הצהריים המאוחרות, הבר Sunset Satay של המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מחוף הים. השביל עשוי היטב ומואר היטב לדרך חזרה למטה. זה עשוי להיראות כמו גן בירה, ומציע נוף מרהיב בשקיעה.

    6. הגעה לחוף לאם טונג

    הדרך הטובה ביותר להגיע לחוף לאם טונג היא בסירה ארוכת זנב מ/אל הכפר טונסאי. מספר מעבורות המגיעות מפוקט ומקראבי עוצרות במפרץ לאם טונג. המחירים יקרים יותר בלילה, ולכן מומלץ לבקר במהלך היום. הנסיעה אורכת כ-45 דקות לכל כיוון.