צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פעם ראשונה בקופיפי: איפה כדאי לי לשהות?

    היכן כדאי להזמין את המלון שלי בקופיפי?

    מתכנן את הטיול הראשון שלך לPhi Phi? למרות העובדה שרק אי אחד מתוך קבוצה של 6 מציע לינה, תוכלו למצוא מגוון רחב של דברים ליהנות במהלך שהותכם. קופיפי דון מציעה מגוון רחב של מלונות ואתרי נופש הפזורים במספר אזורים.

    יש מקומות לינה לכולם, החל מהכפר המרכזי התוסס, דרך לונג ביץ' (Long Beach) השליו אך הנוח, דרך אתרי הנופש המרוחקים והמבודדים של החוף הדרום-מזרחי של פי פי דון (Phi Phi Don) ועד לאם טונג (Lam Tong) המפואר והשליו. הרכבנו את המדריך הזה לארבעת התחומים העיקריים של IFP כדי לעזור לכם להחליט היכן להזמין את שהייתכם.

    1. לאם תונג (גולדן ביי)

    לאם תונג (Laem Thong – 'מפרץ הזהב') הוא רצועת חול ארוכה לכיוון החוף הצפון־מזרחי של קו פי פי דון (Koh Phi Phi Don), מלבד כמה אתרי נופש יוקרתיים, יש באזור כפר דייגים קטן וכמה ברים ומסעדות עצמאיים. מחוץ לאתר הנופש, כל הפעילויות מוקדשות לחוף ולים – שיזוף, שנורקלינג או צלילה בשוניות מול החוף, חקר אי הבמבוק הנמצא במרחק של 5 ק"מ בלבד מ-Laem Thong, והליכה לאורך שביל החוף.

    מקום מצוין לבלות בו חופשה מרגיעה, Laem Thong הוא בהחלט עבור אלה המחפשים חופשה. אם אתם מתגעגעים להמולה של מסיבת חוף, נסיעה לבלו דאלום (Belo Dalum) אורכת כ-40 דקות בסירה ארוכת זנב.

    2. לונג ביץ'

    לונג ביץ' שוכנת בקצה המזרחי של מפרץ טונסאי. הוא מופרד מהאזור המרכזי של פי פי דון על ידי שכמייה סלעית, אותה תוכלו לעבור דרך שביל ג'ונגל צר.

    המשיכה העיקרית של לונג ביץ' היא השלווה והקרבה לכפר – שיט של 5 דקות בסירה ארוכת זנב – כמו גם אפשרויות לסעודה, קניות וחיי לילה. ישנם כמה אתרי נופש עם אווירה היפית שאולי לא תמצאו באזור הראשי של פי פי.

    3. האזור המרכזי של קופיפי דון

    האזור המרכזי של קו פי פי דון נמצא בין מפרץ טונסאי (שם ממוקם רציף המעבורות) מדרום ולו דאלום מצפון. באזור יש 4 אזורי משנה – טונסאי מערב, כפר טונסאי, לו דאלום וטונסאי מזרח.

    זהו המקום התוסס ביותר בפי פי, עם מבחר גדול של מלונות, מסעדות, בוטיקים וברים. טונסאי מערב הוא החלק השקט ביותר באזור, בעוד שלו דאלום, כפר טונסאי ומזרח טונסאי מצוינים למי שרוצה אזור תוסס לשהות באי.

    4. החוף המזרחי של קופיפי דון

    החוף המזרחי של קופיפי דון (Koh Phi Phi Don) הוא חוף באורך 4 ק"מ עם מספר אתרי בונגלוס קטנים המציעים יחידות אירוח פשוטות. אל האזור הנידח למדי הזה אפשר להגיע רק בסירה, אלא אם כן מתחשק לכם שעתיים של טרקים בשבילי הג'ונגל התלולים כדי להגיע לשם.

    ספורט מים – קיאקים, שנורקלינג וצלילה – הם חלק מהדברים הטובים ביותר לעשות בחוף המזרחי של קופיפי דון. באזור הדרום-מזרחי שלה ישנם חופים צרים השוכנים למרגלות הרים. לו באגאו הוא מפרץ גדול עם מלונות מסוגננים וכפר קטן עם ברים ומסעדות מקומיים.