צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    האיים הטובים ביותר בסביבת קופיפי

    איפה בקופיפי הכי מתאים לכם?

    רוב האיים הטובים ביותר סביב פי פי שייכים לקבוצת פי פי. זה עשוי להיראות מבלבל מכיוון שאנשים רבים מתייחסים לפי פי כאל אי מבודד, כאשר למעשה מדובר בקבוצה של 6. הבלבול הזה נובע מכך שרק אחת מהקבוצה – פי פי דון – מאוכלסת וכוללת מלונות, מסעדות וכל התשתיות הבסיסיות הדרושות כדי להכיל את המבקרים בנוחות. מה שהופך אותו לבולט בקבוצה.

    רשימת האיים הטובים ביותר שלנו סביב פי פי כוללת מפרצונים (או סלעים) אטרקטיביים שניתן להגיע אליהם תוך פחות משעה בסירת מנוע מהירה מפי פי דון, ולכן מציעה הזדמנויות נהדרות לטיול יום מרגש באי. שימו לב שקופיפי לה, האי השני בגודלו בקבוצה, אינו מופיע ברשימה מכיוון שהוא אטרקציה בפני עצמה.

    1. אי הבמבוק

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • תמונה

    אי הבמבוק הוא יעד מועדף על אנשים שמחפשים שינוי סצנה אחרי כמה ימים בפי פי. האי הקטן והעגול הזה נמצא רק 5 ק"מ מהחוף הצפון־מזרחי של פי פי דון, והוא פיסת חול לבנה ציורית עם מרכז צמחייה עבותה – עצי הבמבוק הרבים העניקו לו את שמו ('קו מאי פאי' בתאילנדית).

    האי במבוק (Bamboo Island), הידוע בהזדמנויות המצוינות שלו לשנורקלינג, הוא ביתו של מחנה ריינג'רים קטן בפארק הלאומי עם בר/מסעדה קטן. אתה יכול לבלות את הלילה כאן, לישון באוהלים.

    2. קו קאי מספיק

    קו קאי נוק (Koh Khai Nok) הוא אי קטנטן הממוקם כ־25 ק"מ מצפון־מערב לארכיפלג פי פי. אי זה, שבדרך כלל מבקרים בו בדרך חזרה לפוקט במהלך טיולי יום בסירת מנוע מהירה לפי פי, פותח כדי להציע מקום מסתור מגניב. זה בערך 15 דקות מפוקט בסירת מנוע מהירה.

    כאן תוכלו למצוא כסאות נוח, ברים / מסעדות, חנויות ומרכזי צלילה. הוא מציע שנורקלינג וצלילה מעולים. הייחודיות של קו קאי נוק היא שצורת האי משתנה כל הזמן. הסיבה לכך היא שהאי עשוי בעיקר מחול שהצטבר סביב כמה סלעים, באזור המושפע מזרמים חזקים.

    3. קו בידא נוק ונאי

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    קו בידה נוק (Ko Bida Nok) ונאי (Nai) הם שני איים שעשויים להיות צוקי אבן גיר המזדקרים מתוך הים בצד הדרומי של קבוצת פי פי (קו בידה נוק הוא האי הדרומי ביותר בפי פי). למרות זאת, הם מוכרים בקרב קהילת הצלילה בזכות הסצנות התת-ימיות היפות שלהם, מה שהופך אותם לאתרי הצלילה האהובים סביב פי פי.

    עם צלילות חומות נהדרות עד 35 מטר בצד הצפוני של בידא נוק, וצלילות מעט רדודות יותר בבידה נאי, תגלו שפע של מיני דגים טרופיים, אלמוגים, כרישים קטנים ושושנות ים במהלך הצלילה שלכם.

    4. קו יאו יאי

    פירוש שמו של קו יאו יאי הוא 'אי ארוך גדול' בתאילנדית, והשם מתאים באופן מושלם לפיסת האדמה הגדולה הזו, שנמצאת בין פוקט לפי פי. האי הזה מציע סוג של מסע אחורה בזמן, כי מלבד כמה אתרי נופש – קו יאו יאי מאוכלס רק על ידי דייגים וחקלאים.

    ביקור בקו יאו יאי הוא הבחירה הנכונה אם אתם רוצים לגלות את אורח החיים הפשוט והמסורתי של תושבי דרום תאילנד, כמו גם לגלות את אחד האיים הבתוליים באמת סביב פוקט.

    5. אי היתושים

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • משפחות
    • תמונה

    אי היתושים, הממוקם לא רחוק מהאי במבוק, הוא האי הצפוני ביותר בארכיפלג פי פי. למרות שיש לו 2 חופים שימושיים, לעתים רחוקות מבקרים בו מהסיבה שהעניקה לו את שמו – נחילי יתושים מבקרים באי, לעתים קרובות עם רדת החשכה.

    המים סביב האי מוסקיטו מציעים אתרי צלילה ושנורקלינג נהדרים, עם מצופים עגינה המותקנים מול החוף הדרומי של האי עבור סירות ארוכות זנב המגיעות מפי דון כדי לקשור בזמן שנוסעיהן משנרקלים מעל שוניות אלמוגים רכות. צוללנים יכולים לחקור את הצד הצפון-מזרחי של האי, המארח פסגות תלת-ראשיות שבהן מבקרים לעתים קרובות להקות של דגים צעירים וכרישי שחור.