צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיפים למטייל בקופיפי

    https://th.hotels.com/go/thailand/phi-phi-travelers-tips

    מידע שימושי על נסיעות לפי פי

    כמו בכל יעד חדש, אתה צריך לדעת מידע בסיסי על IP בעת תכנון החופשה שלך. הארכיפלג התאילנדי הוא אחד היפים בעולם, ולמרות שהם כמעט תמיד עסוקים מאוד במבקרים מכל רחבי העולם, עדיין יש הרבה מקומות אידיליים להתרחק מההמונים.

    זה גם אומר שהדברים שונים מאוד מהבית. אמנם יש הרבה נוחות מודרנית למבקרים זרים, אבל המסורות התאילנדיות והערכים התרבותיים תקפים מאוד בכל רחבי האי. בדוק את הרמזים השימושיים שלנו למטה לשרטוט מהיר של איך הדברים נראים בפי פי.

    בנקים וכספומטים

    אין בעיה להשיג או להחליף כסף בכפר טונסאי, שכן מספר בנקים פתוחים עד הערב. הם יכולים להחליף מזומן והמחאות נוסעים. תוכלו למצוא גם כספומטים בפינות רחוב רבות. מכיוון שמתקני בנקאות אינם זמינים באופן נרחב בחוף המזרחי, כדאי לקחת איתכם כסף או לעצור בכפר טונסאי בדרך.

    כוח חשמלי

    220V עם תקעי 2 פינים בסגנון אירופאי או אמריקאי (שטוחים או עגולים). מתאמים נמכרים בדרך כלל בחנויות.

    בתי חולים ורופאים

    יש בית חולים סטנדרטי בינלאומי, כמו גם בית חולים כללי ומרפאות במערב Tonsai, שבו אתה יכול ללכת על מחלות קלות ומצבי חירום. אלה כוללים את המרפאה הבינלאומית סיאם, בית החולים WorldMed ובית החולים קופיפי. ניתן לארגן העברות לפוקט עבור אורחים הסובלים מתנאים קשים.

    מרקחת

    בתי מרקחת נפוצים ברחבי הכפר Tunsai והם נפתחים מאוחר למדי.

    משטרת התיירות

    יש תחנת משטרת תיירים הממוקמת 500 מטרים מהמזח בכפר טונסאי, בדרך לטונסאי מזרח. משטרת התיירות מאוישת בדרך כלל על ידי קצינים דוברי אנגלית.

    דואר

    בפי פי תוכלו להשתמש בסניף הדואר המקומי עבור גלויות ודואר נכנס. אם אתה צריך לשלוח דואר חשוב, עדיף להשתמש בסניפי הדואר הראשיים בפוקט או בקראבי.

    חיבור לאינטרנט

    ברוב המלונות בקו פי פי מציעים Wi-Fi, אבל תוכלו גם לבדוק את חברות הסלולר התאילנדיות הגדולות שמציעות כרטיסי SIM עם מגוון חבילות נתונים. אתה יכול להשתמש בקרדיט הנתונים המסופק עבור הטלפון החכם שלך, המאפשר לך לגלוש באינטרנט, לשלוח הודעות דוא"ל או הודעות ולנווט את דרכך ברחבי פי פי. אתה יכול לאסוף כרטיס SIM בנמל התעופה הבינלאומי של קראבי לשימוש באי.

    נימוסים ותרבות

    תמיד תהיה מנומס. . .
    השתדלו להיות מנומסים, גם במצבים מתסכלים. זכרו שקצב החיים בתאילנד הרבה יותר איטי, אז התאימו את עצמכם בהתאם. איבוד המזג נחשב גם לאובדן פנים משמעותי.

    התלבשו כראוי
    קוד הלבוש בקו פי הוא מאוד לא רשמי, אך סמארט קז'ואל מוערך במסעדות המלונות האיכותיות יותר. בעת נסיעה, במיוחד בסירות, עדיף להתכסות כפי שאתה יכול לשרוף מהר מאוד.

    התאילנדים בהוואי
    בדרך כלל לא לוחצים ידיים, הם וואי – מניחים את הידיים מול החזה כשכפות הידיים קרובות זו לזו, בדומה לתפילה. תאילנדים רבים אמנם יקבלו את פניכם כך, אבל אתם לא חייבים לעשות את זה בשביל כולם – די בחיוך ובהנהון. אבל אם תפגשו תאילנדים בסיטואציה חברתית, וואי מוזמן. גם לחיצת יד מקובלת.

    טיפים
    אין צורך לתת טיפ למלצרים כשהם אוכלים במסעדות פי פי, אם כי עסקים מקומיים רבים יעריכו את המחווה.

    מה לא לעשות בקו פי פי

    הבודהיסטים מאמינים שהראש קדוש וכפות הרגליים הן החלק הנמוך ביותר בגוף. הימנעו מלהצביע על חפצים עם הרגליים, או לגעת בראשים של תאילנדים.

    משפחת המלוכה התאילנדית זוכה ליחס של כבוד רב, ולכן אל תעירו הערות לא הולמות או גסות.

    אמנם לא תיכנסו לכלא על שיזוף בעירום, אבל התאילנדים מוצאים את זה מאוד פוגע בתרבות שלהם. בעוד שרחצה ללא טופלס מקובלת באזורים תיירותיים כמו פי פי, היא עלולה למשוך תשומת לב לא רצויה. זה נסבל אבל לא מבורך – בחלק מהמלונות יש מודעות המבקשות מהאורחים להימנע מלבישת חוטי G או ללכת חשוף חזה בזמן הרחצה.

    עוד באתר

    פוקט למטייל