צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    סיורי טבע וחיות בר בקו פי פי

    קו פי פי, אחד מהאיים היפים ביותר בתאילנד, מציע חוויות טבע מרהיבות וסיורי חיות בר שלא תשכחו לעולם. האיים המדהימים הללו, הממוקמים בים אנדמן, הם גן עדן לחובבי טבע, צלילה, ושנורקלינג. כאן תוכלו לגלות עולם תת-ימי עשיר, יערות גשם טרופיים, ומגוון רחב של חיות בר. בואו נצלול לעומק ונגלה את כל מה שיש לקו פי פי להציע.

    התחילו את היום שלכם עם סיור בשמורת הטבע של קו פי פי לה. השמורה הזו היא ביתם של מינים רבים של ציפורים, זוחלים, ויונקים. תוכלו לצאת לטיול רגלי ביער הגשם, להקשיב לציוץ הציפורים, ולצפות בקופים המשחקים בין העצים. המדריכים המקומיים יספרו לכם על הצמחייה והחיות המקומיות, ויעניקו לכם תובנות מרתקות על האקולוגיה של האזור.

    אחת מהחוויות המרגשות ביותר בקו פי פי היא הצלילה. האיים מוקפים בשוניות אלמוגים מרהיבות, והמים הצלולים מאפשרים לראות את העולם התת-ימי במלוא הדרו. תוכלו לצלול עם מדריכים מקצועיים ולראות דגים צבעוניים, צבי ים, וכרישים ידידותיים. אם אתם מעדיפים שנורקלינג, תוכלו לשכור ציוד ולצאת לחקור את השוניות הקרובות לחוף.

    בקו פי פי ישנם גם סיורי קיאקים המאפשרים לכם לחקור את המפרצים הנסתרים והחופים הבתוליים של האיים. תוכלו לשוט בין הצוקים הגבוהים, לעצור במערות נסתרות, וליהנות מהנוף המרהיב. הסיורים הללו מתאימים לכל הרמות, כך שגם אם אתם מתחילים, תוכלו ליהנות מהחוויה.

    אם אתם מחפשים חוויה ייחודית, נסו את סיורי הלילה בקו פי פי. בלילה, האיים מתעוררים לחיים בצורה שונה לחלוטין. תוכלו לצאת לסיור עם מדריך ולראות את החיות הליליות, כמו עטלפים, צפרדעים, וחרקים זוהרים. הסיורים הללו מעניקים לכם הזדמנות לראות צד אחר של הטבע, ולהרגיש את הקסם של הלילה.

    קו פי פי מציע גם סיורי צפרות מרתקים. האיים הם ביתם של מינים רבים של ציפורים, כולל ציפורים נדירות ומוגנות. תוכלו לצאת לסיור עם מדריך מומחה וללמוד על הציפורים המקומיות, לצפות בהן במעופן, ולשמוע את קריאותיהן המיוחדות. הסיורים הללו מתאימים לכל המשפחה, ומעניקים חוויה חינוכית ומהנה.

    אם אתם אוהבים אתגרים, תוכלו לנסות את סיורי הטיפוס בקו פי פי. האיים מציעים מסלולי טיפוס מרהיבים, עם נופים עוצרי נשימה. תוכלו לטפס על הצוקים הגבוהים, ולהרגיש את האדרנלין זורם בגופכם. המדריכים המקצועיים יבטיחו את בטיחותכם, ויעניקו לכם טיפים והדרכה לאורך כל הדרך.

    בקו פי פי ישנם גם סיורי דיג המאפשרים לכם לחוות את הים בצורה שונה. תוכלו לצאת לסיור עם דייגים מקומיים, ללמוד את טכניקות הדיג המסורתיות, ולנסות את מזלכם בדיג. הסיורים הללו מעניקים לכם הזדמנות להכיר את התרבות המקומית, וליהנות מארוחה טרייה של דגים שתפסתם בעצמכם.

    לסיכום, קו פי פי מציע מגוון רחב של סיורי טבע וחיות בר המתאימים לכל הגילאים והתחומים. בין אם אתם חובבי צלילה, צפרות, או פשוט אוהבים לטייל בטבע, האיים הללו יעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום ותכננו את הטיול הבא שלכם לקו פי פי.