צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מערת ויקינגים בקופיפי

    אטרקציה טבעית ייחודית בקופיפי לה

    מערת הוויקינגים היא אחד מאתרי הטבע הבולטים ביותר בקו פי פי לה. ממוקם בתחתית צוק גיר גבוה בצד הצפון-מזרחי של האי, לוקח בערך 30 דקות להגיע לשם בסירה ארוכת זנב ממפרץ טונסאי (המזח הראשי של הקופיפי).

    מערת הוויקינגים, המכונה בפי המקומיים תאם פאיה נאק (Tham Phaya Nak), חייבת את שמה לציורים שנמצאו על הקירות המזרחיים והדרומיים של המערה – הם מייצגים סוגים שונים של סירות, כולל מה שדומה לדראקר (Drakkar – ספינה ויקינגית) סקנדינבית. ציורים אלה נעשו ככל הנראה על ידי מלחים שתפסו מחסה במערה במהלך סערה.

    נקודות עיקריות של מערת הוויקינגים

    ביקור במערת הוויקינגים הוא דרך מצוינת לגלות את אחת התעשיות המקומיות הרווחיות ביותר – קציר קיני ציפורי הסוויפטלט. קנים אכילים אלה, המוערכים במיוחד בתרבות הסינית, מאמינים כי הם מקדמים בריאות טובה, במיוחד עבור העור. אגדה מקומית מספרת כי לפני זמן רב, מלחים איבדו את סירתם במהלך סערה ונתקעו ללא אוכל באחד מאיי אבן הגיר השוכנים בפתחו של מפרץ פאנג נגה.

    מערה הממוקמת על אי זה הייתה ביתה של מושבה של סוויפטלטים, והגברים הצליחו לשרוד על ידי אכילת הקנים שלהם. קציר קיני הציפורים הוא עבודה מסוכנת למדי – פיגומים בנויים מבמבוק, שעליו מטפסים הציידים בחושך כדי לאסוף את הקנים יקרי הערך האלה.

    מערת ויקינגים בקופיפי

    מקום: קופיפי לה, או נאנג, קראבי, תאילנד