צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חוף קופים בקופיפי

    מקום שנורקלינג נהדר בקופיפי דון

    מלון מאנקי ביץ' (Monkey Beach) ממוקם בצד הדרום-מערבי של מפרץ טונסאי (Tonsai Bay), במרחק של כ-700 מטרים מהמזח. זוהי רצועה מדהימה באורך 150 מטרים של חול אבקתי לבן המוקף במי אזמרגד. החוף שוכן על רקע צוק גיר תלול המכוסה בצמחייה עבותה.

    המצוק המיוער הוא בית הגידול של הקופים, שממנו קיבל החוף את שמו. חוף הקופים מתבלבל לעתים קרובות עם מפרץ הקופים, נקודה דומה הממוקמת בצד השני של הקופיפי דון, סביב הכניסה ללו דאלום. חוף הקופים אינו מפורסם רק בתושביו הפרוותיים. זה ידוע גם כנקודת שנורקלינג מהשורה הראשונה.

    חוף הקופים

    ישנן דרכים שונות להגיע לחוף הקופים: שכירת סירה ארוכת זנב ליד מזח טונסאי היא הדרך הקלה ביותר, אך אם אינכם חוששים להתאמץ מעט, תוכלו לשכור קיאק ים ולעשות את המסע בן 40 הדקות בעצמכם. יש מעט תשתיות בחוף הקופים, אז אל תשכחו להביא קצת מים וחטיפים.

    המים הרדודים של חוף הקופים מארחים עולם תת ימי חי, שבאמת נותן לך תחושה של שחייה בתוך אקווריום. בשלב מסוים בעבר, מבקרים הביאו איתם את ההרגל הרע להאכיל את הקופים, וכתוצאה מכך הקופים מצפים לקבל משהו לאכול כשהם רואים מבקרים מגיעים.

    שימו לב שהם חיות בר ותמיד שמרו מרחק. נשיכות וגירודים הם נושאים נפוצים וכואבים ואתה בהחלט לא רוצה לבקר בבית החולים פי פי כדי לקבל חיסון כלבת במהלך החופשה שלך!

    חוף קופים בקופיפי

    מקום: Phi Phi Island , או נאנג, קראבי 81210, תאילנד