צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המקומות הטובים ביותר לפיקניק בקו פי פי

    קו פי פי, אחד מהאיים היפים ביותר בתאילנד, מציע חוויות בלתי נשכחות לכל מי שמבקר בו. האי המרהיב הזה, עם חופיו הלבנים והמים הצלולים, הוא המקום המושלם לפיקניק. אם אתם מחפשים מקום להירגע, ליהנות מהנוף ולבלות זמן איכות עם המשפחה או החברים, הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לפיקניק בקו פי פי.

    חוף מאיה ביי

    חוף מאיה ביי הוא אחד המקומות המפורסמים ביותר בקו פי פי, והוא בהחלט מקום מושלם לפיקניק. החוף הזה, שהפך למפורסם בזכות הסרט "החוף" עם לאונרדו דיקפריו, מציע נוף עוצר נשימה של מים כחולים וצלולים, חולות לבנים וצוקים מרשימים. הביאו אתכם שמיכה, סל פיקניק מלא בכל טוב, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. חשוב לציין כי החוף עשוי להיות עמוס בתיירים, ולכן מומלץ להגיע מוקדם בבוקר כדי למצוא מקום טוב ולהימנע מההמון.

    חוף לונג ביץ'

    חוף לונג ביץ' הוא מקום נוסף שמומלץ לפיקניק בקו פי פי. החוף הארוך והרחב הזה מציע שפע של מקום לפרוס שמיכה וליהנות מארוחה מול הים. המים הצלולים והחול הרך הופכים את החוף הזה למקום אידיאלי לשחייה ולמשחקים בחול. בנוסף, ישנם מספר עצי דקל שמספקים צל טבעי, כך שתוכלו להירגע ולהתפנק בפיקניק שלכם בלי לדאוג מהשמש החמה.

    חוף לו דלאם

    חוף לו דלאם הוא חוף שקט ומרגיע, הממוקם במפרץ טונסאי. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק רומנטי או משפחתי. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    חוף מונקי ביץ'

    חוף מונקי ביץ' הוא חוף ייחודי ומיוחד, שבו תוכלו לפגוש קופים ידידותיים. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. חשוב לזכור לא להאכיל את הקופים, ולשמור על מרחק בטוח מהם.

    חוף פי פי לה

    חוף פי פי לה הוא חוף קטן ומרגיע, הממוקם באי פי פי לה. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    חוף טונסאי

    חוף טונסאי הוא חוף פופולרי ומרכזי בקו פי פי, המציע שפע של מקום לפיקניק. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה מציע גם שפע של פעילויות מים, כך שתוכלו לשלב את הפיקניק שלכם עם שחייה, שנורקלינג או קיאקים.

    חוף ויקינג

    חוף ויקינג הוא חוף קטן ומרגיע, הממוקם במפרץ קטן ומוגן. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    חוף רנטי

    חוף רנטי הוא חוף שקט ומרגיע, הממוקם במפרץ קטן ומוגן. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    חוף פק נמ ביי

    חוף פק נמ ביי הוא חוף קטן ומרגיע, הממוקם במפרץ קטן ומוגן. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    חוף לאם טונג

    חוף לאם טונג הוא חוף שקט ומרגיע, הממוקם במפרץ קטן ומוגן. החוף הזה מציע נוף יפהפה של המים הצלולים והחולות הלבנים, והוא מקום מושלם לפיקניק. הביאו אתכם אוכל ושתייה, ותיהנו מארוחה מול הנוף המדהים הזה. החוף הזה פחות עמוס מתיירים, ולכן תוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן הפיקניק שלכם.

    קו פי פי מציע שפע של מקומות יפים לפיקניק, וכל אחד מהם מציע חוויה ייחודית ומיוחדת. בין אם אתם מחפשים חוף פופולרי ומרכזי, או חוף שקט ומרגיע, תוכלו למצוא את המקום המושלם לפיקניק שלכם בקו פי פי. אז ארזו את סל הפיקניק שלכם, והצטרפו אלינו לחוויה בלתי נשכחת באי המדהים הזה. צרו איתנו קשר לתכנון הטיול שלכם, ונשמח לעזור לכם למצוא את המקומות הטובים ביותר לפיקניק בקו פי פי.