צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר למשפחה בקופיפי

    קופיפי, אחד מהאיים היפים ביותר בתאילנד, מציע חוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה. עם חופים לבנים, מים צלולים, פעילויות מרתקות ואטרקציות מגוונות, קופיפי הוא יעד מושלם לחופשה משפחתית. בואו נצלול לעומק ונגלה את כל מה שיש לאי המדהים הזה להציע למשפחות.

    חופים מרהיבים

    החופים בקופיפי הם מהיפים ביותר בעולם. חוף מאיה ביי, המפורסם בזכות הסרט "החוף" עם לאונרדו דיקפריו, הוא מקום חובה לביקור. החול הלבן והמים הצלולים יוצרים נוף עוצר נשימה. חוף לונג ביץ' הוא עוד חוף מדהים שמתאים למשפחות. כאן תוכלו ליהנות משחייה, שנורקלינג ומשחקי חוף עם הילדים.

    שנורקלינג וצלילה

    המים הצלולים של קופיפי מציעים חוויות שנורקלינג וצלילה מדהימות. האי מוקף בשוניות אלמוגים צבעוניות ודגים טרופיים מרהיבים. ישנם מספר מרכזי צלילה מקצועיים המציעים קורסים וטיולי צלילה לכל הרמות. גם הילדים יכולים להשתתף בשנורקלינג ולגלות את העולם התת-ימי המרתק.

    טיולי סירה

    טיולי סירה הם דרך נהדרת לחקור את האיים הקטנים והחופים הנסתרים של קופיפי. תוכלו לשכור סירה פרטית או להצטרף לטיול מאורגן. טיול סירה לאי במבו הוא חוויה בלתי נשכחת. האי מציע חופים לבנים ומים צלולים, מושלם לפיקניק משפחתי ולשחייה.

    פארק לאומי קופיפי

    הפארק הלאומי קופיפי הוא מקום נהדר לטיול משפחתי בטבע. הפארק מציע מסלולי הליכה מרהיבים עם נופים עוצרי נשימה של האי והים. תוכלו לראות כאן מגוון רחב של צמחים ובעלי חיים, כולל קופים וציפורים נדירות. זהו מקום מושלם לפיקניק ולבילוי בטבע.

    פעילויות ספורט ימי

    קופיפי מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי שמתאימות לכל המשפחה. תוכלו לנסות קיאקים, גלישת רוח, סקי מים ועוד. הפעילויות הללו הן דרך נהדרת ליהנות מהים ולבלות זמן איכות עם הילדים.

    שוק הלילה

    שוק הלילה בקופיפי הוא מקום נהדר לחוות את התרבות המקומית ולטעום מאכלים תאילנדיים מסורתיים. השוק מציע מגוון רחב של דוכנים עם אוכל רחוב טעים, בגדים, תכשיטים ומזכרות. הילדים ייהנו מהאווירה התוססת ומהמגוון הרחב של המאכלים.

    מופעי אש

    מופעי האש בקופיפי הם חוויה מרהיבה לכל המשפחה. המופעים מתקיימים על החוף וכוללים להטוטנים מקצועיים שמבצעים פעלולים מרהיבים עם אש. זהו מופע מרתק שיותיר אתכם פעורי פה ויהפוך את הערב שלכם לבלתי נשכח.

    טיולי טבע

    קופיפי מציע מגוון רחב של טיולי טבע שמתאימים למשפחות. תוכלו לצאת לטיול בג'ונגלים הירוקים של האי, לבקר במפלים מרהיבים וליהנות מהנופים הפראיים. טיול טבע הוא דרך נהדרת לחוות את היופי הטבעי של קופיפי ולבלות זמן איכות עם המשפחה.

    ביקור במקדשים

    קופיפי מציע גם חוויות תרבותיות מרתקות. ביקור במקדשים המקומיים הוא דרך נהדרת להכיר את התרבות והדת התאילנדית. המקדשים מציעים אווירה שלווה ורגועה, והילדים ייהנו מהארכיטקטורה המרהיבה ומהפסלים המרהיבים.

    סדנאות בישול תאילנדי

    סדנאות בישול תאילנדי הן דרך נהדרת ללמוד על התרבות הקולינרית של תאילנד ולבלות זמן איכות עם המשפחה. תוכלו ללמוד להכין מנות תאילנדיות מסורתיות כמו פאד תאי, סום טאם וקארי ירוק. הסדנאות מתאימות לכל הגילאים והן חוויה מהנה וטעימה.

    סיכום

    קופיפי הוא יעד מושלם לחופשה משפחתית. עם חופים מרהיבים, פעילויות מרתקות ואטרקציות מגוונות, האי מציע חוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ותכננו את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בקופיפי!