צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    האיונים הטובים ביותר לבקר ליד קו פי פי, תאילנד

    קו פי פי, אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בתאילנד, מציע חוויות בלתי נשכחות לכל מי שמבקר בו. אך מעבר לאי המרכזי, ישנם איונים קסומים נוספים שמחכים לכם במרחק קצר. הנה חמשת האיונים הטובים ביותר לבקר ליד קו פי פי, תאילנד.

    1. קו פי פי לה

    קו פי פי לה הוא האי השני בגודלו בקבוצת האיים קו פי פי, והוא מפורסם בזכות חוף מאיה ביי המרהיב, שהפך לאייקון לאחר צילומי הסרט "החוף" בכיכובו של לאונרדו דיקפריו. החוף מוקף בצוקים גבוהים ומים צלולים בצבע טורקיז, מה שהופך אותו למקום מושלם לשחייה, שנורקלינג וצלילה. בנוסף, תוכלו למצוא כאן מערות מרהיבות כמו מערת הוויקינגים, שבה ציורי קיר עתיקים.

    2. קו יאו נוי

    קו יאו נוי הוא אי קטן ושקט הממוקם בין פוקט לקראבי. האי מציע חוויות אותנטיות של חיי כפר תאילנדי, עם חופים יפים, יערות גשם ירוקים ושדות אורז. כאן תוכלו ליהנות מרכיבה על אופניים, טיולים רגליים, ושייט בקיאקים. האי מציע גם מגוון רחב של מסעדות מקומיות עם מאכלים תאילנדיים מסורתיים.

    3. קו לנטה

    קו לנטה הוא אי גדול ומגוון המציע חופים ארוכים ונקיים, יערות גשם, ומגוון רחב של פעילויות. האי מתאים במיוחד למשפחות ולזוגות המחפשים חופשה רגועה. כאן תוכלו למצוא חופים כמו חוף קלונג דאו וחוף פרה אאו, המציעים מים צלולים וחול לבן. בנוסף, האי מציע אפשרויות רבות לצלילה ושנורקלינג, עם שוניות אלמוגים מרהיבות.

    4. קו רוק

    קו רוק הוא אי קטן ומרוחק המציע חוויות צלילה ושנורקלינג מהטובות ביותר בתאילנד. האי מוקף בשוניות אלמוגים צבעוניות ומגוון רחב של דגים טרופיים. כאן תוכלו למצוא גם חופים יפים ושקטים, המתאימים לפיקניקים ורגיעה. האי הוא חלק מהפארק הלאומי הימי מו קו לנטה, מה שמבטיח שמירה על הטבע והסביבה.

    5. קו הא

    קו הא הוא אי קטן ומרוחק המציע חוויות צלילה ושנורקלינג מהטובות ביותר בתאילנד. האי מוקף בשוניות אלמוגים צבעוניות ומגוון רחב של דגים טרופיים. כאן תוכלו למצוא גם חופים יפים ושקטים, המתאימים לפיקניקים ורגיעה. האי הוא חלק מהפארק הלאומי הימי מו קו לנטה, מה שמבטיח שמירה על הטבע והסביבה.

    ביקור באיונים הקסומים הללו יאפשר לכם לחוות את היופי הטבעי והתרבותי של תאילנד בצורה בלתי נשכחת. כל אי מציע חוויות ייחודיות ומגוונות, מה שהופך את הטיול שלכם למרתק ומלא בהרפתקאות. אז למה אתם מחכים? צרו קשר איתנו לתכנון הטיול המושלם שלכם לקו פי פי והאיונים הסמוכים.